دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
فراخوان نماز

معاون پژوهشي و آموزشي سازمان تبليغات اسلامي از تمدید مهلت ارسال مقاله به بيست و سومين اجلاس سراسري نماز تا دهم آذر ماه خبر داد.

به گزارش گروه استان ها خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمين موسوي هوائي، مسئول كميته علمي و پژوهشي بيست و سومين اجلاس سراسري نماز كه براي حضور در هم انديشي اساتيد آموزش هاي تخصصي مناطق شرق و شمال شرق سازمان تبليغات اسلامي، به مشهد سفر كرده، در جمع خبرنگاران، از تمديد مهلت ارسال مقاله به دبيرخانه كميته علمي و پژوهشي اجلاس بيست و سوم نماز تا دهم آذرماه خبر داد.

وی با بیان این که مجموعه مقالاتی که باعنوان "نماز و تعالی فرهنگی" نگاشته می‌شود، باید از بحث شناختی تا مباحث چالش ها و راهبردها را شامل باشد، افزود: داوری این مقالات در دبیرخانه کمیته علمی و پژوهشی بیست و سومین اجلاس سراسری نماز سازمان تبلیغات اسلامی انجام خواهد شد.

معاون پژوهشي و آموزشي سازمان تبليغات اسلامي همچنین محورها و موضوعات  مقالات  اجلاس بيست و سوم نماز كه با عنوان «نماز و تعالی فرهنگی» برگزار مي شود را شامل "مفهوم‌شناسی تعالی فرهنگی در پرتو نماز"، "مبانی و اصول تعالی فرهنگی در پرتو نماز"، "سیاست‌ها و راهکارهای تعالی فرهنگی در پرتو نماز"، "شاخص‌ها و نمادهای تعالی فرهنگی در پرتو نماز"، "آثار و دستاوردهای تعالی فرهنگی در پرتو نماز" و "موانع و آسیب‌شناسی تعالی فرهنگی در پرتو نماز" اعلام کرد.

برپایه این گزارش، پژوهشگران، فرهيختگان و صاحبان قلم و انديشه  مي توانند مقالات خود را تا تاريخ 10 آذرماه در محورها و موضوعات  پنجاه و يك گانه مندرج در تارنماي  www.ejlasnamaz.ir  و از طريق رايانامه به همين تارنما يا به نشاني تهران، خيابان حضرت ولي عصر (عج)، نبش خيابان زرتشت غربي، سازمان تبليغات اسلامي (ساختمان شهيد نواب)، طبقه اول، دفتر برنامه ريزي آموزش هاي تخصصي سازمان و دبير خانه كميته علمي و پژوهشي بيست و سومين اجلاس سراسري نماز ارسال نمایند

به صاحبان مقالات برگزیده، لوح سپاس و هدایای ارزنده‌ای اعطا خواهد شد. همچنین مقالات منتخب در کتاب مجموعه مقالات برگزیده بیست و سومین اجلاس سراسری نماز چاپ و منتشر خواهد شد.

شایان ذکر است، بیست و سومین اجلاس سراسری نماز دهم و يازدهم دی ماه، به میزبانی استان خوزستان در شهرستان اهواز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha