یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 348632
۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۰
دارابی

حوزه / بيست و چهارمین اجلاس نماز ، با هدف بازنگري عملكرد ستاد اقامه نماز در اجرائي كردن فرامين رهبر معظم انقلاب اسلامي در طول بيست و سه سال گذشته برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران،حجت الاسلام و المسلمين علي دارابي، مدير كل دفتر برنامه ريزي آموزش‌هاي تخصصي معاونت پژوهشي و آموزشي سازمان تبليغات اسلامي و جانشين كميته علمي و پژوهشي بيست و سومين اجلاس سراسري نماز به همراه تعدادي از اعضاي دبيرخانه كميته مزبور، با حضور در محل ستاد اقامه نماز، با منصور سرگزي معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش اين ستاد ديدار و گفتگو كرد.

حجت الاسلام و المسلمين علي دارابي در این دیدار با ارائه گزارشي از اقدامات انجام شده توسط كميته علمي و پژوهشي بيست و سومين اجلاس سراسري نماز و اظهار خرسندي از رضايت حجت الاسلام و المسلمين قرائتي از عملكرد دست اندركاران اين كميته، گزارش مكتوب و تفصيلي مربوط به فعاليت هاي صورت گرفته توسط كميته علمي و پژوهشي بيست و سومين اجلاس سراسري نماز را كه در دو مجلد و 472 صفحه تنظيم شده را به آقاي سرگزي تسليم كرد.

در ادامه اين نشست منصور سرگزي معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز ضمن خوش‌آمدگوئي به حجت الاسلام و المسلمين دارابي و همراهان، همكاري سازمان تبليغات اسلامي در برگزاري اجلاس بيست و سوم نماز را باعث توفيقات و بركات زيادي براي ستاد اقامه نماز دانست و خاطر نشان كرد: اين همكاري بايد از سال ها قبل انجام مي شد و در سال هاي آتي بايد ادامه داشته باشد. زيرا ارتباط با مراكز ذيربط و تخصصي در موضوعات مربوط به فرهنگ نماز، لازمه كار ما مي‌باشد.

سرگزي ضمن تمجيد از نشاط و پويائي كميته علمي و پژوهشي بيست و سومين اجلاس سراسري نماز، ادامه همكاري ستاد اقامه نماز و سازمان تبليغات اسلامي را زمينه‌ساز تسري اين نوع همكاري ها به استان‌های کشور در راستاي ساماندهي شعب‌های استاني ستاد اقامه نماز دانست و گفت: اين مهم تنها يكي از بركات همكاري ما در سال قبل بوده است.

معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز، ضمن دعوت از سازمان تبليغات اسلامي براي مشاركت در برگزاري بيست و چهارمين اجلاس سراسري نماز افزود: اجلاس بيست و چهارم نماز در استان قزوين و در شهريور ماه يا مهر ماه سال جاري و با هدف بازنگري عملكرد ستاد اقامه نماز در اجرائي كردن فرامين رهبر معظم انقلاب اسلامي در طول بيست و سه سال گذشته برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • صاحب مقاله برگزیده جهت تقدیر IR ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    هنوز جوایز اجلاس بیست و سوم به برگزیدگان اهدا نشد. جوایز پیشکش، گواهی شرکت در همایش هم برای ارائه کنندگان مقاله در اجلاس بیست و سوم صادر نشد. کتابچه چکیده مقالات هم چاپ نشد. حداقل اسامی رو تو سایت اجلاس نمیزدید.