یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام حسینی نیشابوری امام رضا تهران

حوزه/ مدیر جدید حوزه امام رضا(ع) تهران، گفت: رویکردجدید ما تحقق آرمان های امام(ره) و منویات مقام معظم رهبری و به سامان رساندن منظومه ی دقیق و جامع حوزه علمیه امام رضا(ع)خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام سیدمصطفی حسینی نیشابوری، مدیر جدید حوزه علمیه امام رضا(ع) در مراسم تودیع و معارفه مدیریت این حوزه گفت: رویکرد ما تحقق آرمان های امام(ره) و منویات مقام معظم رهبری و به سامان رساندن منظومه ی دقیق و جامع حوزه علمیه امام رضا(ع)خواهد بود که نقشه راه آن را استاد رشاد ترسیم نموده اند؛ هم چنین تقاضای همدلی داریم از طلابی که بایستی ما را در فضای اخلاق،ادب و انصاف نقد کنند و در فضای تصمیم سازی و نه تصمیم گیری به یاری ما بشتابند. چرا که کمک به ارتقای اخلاقی و علمی طلاب را وظیفه خود می دانیم.

حجت الاسلام حسینی نیشابوری، در پایان با تاکید بر همکاری کامل همه کارکنان و اساتید در پیشبرد اهداف حوزه امام رضا(ع)، گفت: مجموعه ما خود را به دلایل مختلف مکلف می داند در تبعیت و انطباق با مقررات و قوانین مرکز مدیریت پیشرو باشد.

وی ادامه داد: اعلام می داریم در مسیر تعریف شده از طرف مرکز مدیریت اقدام به فعالیت و پیشبرد اهداف خواهیم نمود، چرا که این تبعیت، موجب افزایش تعامل و همدلی در بین مسئولین حوزه های علمیه خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری، مدیر حوزه علمیه استان تهران، هم در این مراسم، ضمن تقدیر از زحمات چندین ساله حجت الاسلام قاسمی، گفت: مدرسه علمیه امام رضا(ع)، از مدارس مهم در سطح استان تهران محسوب می شود و مدیریت این حوزه، برای مجموعه مدیریت حوزه علمیه تهران از جایگاه ویژه ای برخوردار است، ضمن آرزوی موفقیت برای حجت الاسلام حسینی نیشابوری در مدیریت این مجموعه، امیدواریم منشأ خیر و برکت برای طلاب این حوزه مبارکه و سایر حوزه های علمیه باشد و بتوانند برنامه ها و چشم انداز روشن و رفیعی که برای حوزه علمیه امام رضا(ع) تعریف شده است، به نحو احسن تحقق بخشند

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha