چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
سیدعلیرضاعبادی

همایش بزرگداشت روز قشر بسیج طلاب و روحانیون و تجلیل از طلاب بسیجی برتر به همت حوزه علمیه بیرجند برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه  از بیرجند، حجت الاسلام سیدعلیرضاعبادی، ظهر امروز در همایش بزرگداشت روز قشر بسیج طلاب و روحانیون که در مدرسه علمیه رضوی بیرجند برگزار شد، طی سخنانی اظهارداشت: بسیج تنها یک نیروی نظامی نیست بلکه بسیج یک تفکر و یک اندیشه است.

نماینده سابق مردم بیرجند در مجلس تصریح کرد: صحنه های بازدهی بسیج به عنوان یک تفکر و اندیشه در هر صحنه ای است که وظیفه ایجاد کند.

حجت الاسلام عبادی، با بیان اینکه در بسیج و برای بسیجی بیش از هر چیز بصیرت مطرح است، بیان کرد: مردم در حال حاضر با زمان و مکان طرف هستند و باید زمان و موقعیت شان را بشناسند و زمانی که یک بسیجی به امور زمان و مکان خود واقف و آشنایی کامل داشته باشد از مشکلات و مسائل حراسی ندارد و به موقع تصمیم و قانع عمل می کند.

حجت الاسلام عبادی در ادامه  با بیان این که قرن 21  به اصصلاح از تمدن ، حقوق بشر و آزادی دم می زند گفت: دنیا، دنیا ارتباطات است و تهاجم از این نقطه شروع می شود وقتی می توان در مقابل دشمن در برابر ارتباطات ایستاد که بفهمید چه می خواهد بگوید.

وی افزود: شکست ها در همین نقطه که گویند سرگردان وحرفی برای گفتن ندارد رخ می دهد و شکست امروزی یعنی همین وهیچ گاه در جنگی که آدم کشی است پیروزی وجود ندارد

لازم به ذکر است: در پایان این همایش، از مبلغین و طلاب بسیجی برتر نیز تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha