یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
کد خبر: 340014
۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۹
ملکی گلستان

حوزه/ چرا امروز باید یاد شهدا کم‌رنگ شود؟ همچنان که به یاد امام حسین(ع) می‌افتیم و اشک می‌ریزیم باید وقتی به یاد شهدا هم می‌افتیم، محزون شویم و اشک بریزیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گلستان، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی ملکی، در یادواره شهدای طلاب و روحانیون شرق استان گلستان، در مدرسه امام صادق (ع) مینودشت، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی استان گفت: برگزاری یادواره شهدا و شرکت در آن باعث می‌شود ما نیز در آن رزق حسنه ای که خداوند به شهداء وعده داده، سهیم شویم.

وی با اشاره به ضرورت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، ادامه داد: چرا امروز باید یاد شهدا کم‌رنگ شود؟ همچنان که به یاد امام حسین(ع) می‌افتیم و غصه می‌خوریم، باید وقتی به یاد شهدا هم می‌افتیم، غصه بخوریم.

مدیر حوزه علمیه گلستان اضافه کرد: شهدا اتمام حجت برای ما هستند. بنابراین باید مانند شهداء سالم و پاک زندگی کنیم و از صراط مستقیم منحرف نشویم.

حجت الاسلام والمسلمین ملکی در ادامه تصریح کرد: تنها راه حفظ نظام و حرکت کشتی انقلاب در این همه بحران و توطئه و فتنه‌های تکفیری، انگلیسی و صهیونیستی، تبعیت از رهبر معظم انقلاب است.

عضو شورای حوزه علمیه استان گلستان خاطر نشان کرد: شهدای روحانی افراد بسیار تاثیرگذاری در امور فرهنگی بودند و جای خالی این عزیزان کاملا محسوس است.

وی در پایان با اشاره به هدف و پیام شهداءیادآور شد: تبعیت از رهبر معظم انقلاب یکی از مهم ترین پیام‌های شهداست. کسانی که نسبت به ولی فقیه، سریع‌تر و کند تر حرکت ‌کنند، قطعاً نتیجه نخواهند گرفت.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha