دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حوزه خواهران

مدیر حوزه علمیه خواهران استان لرستان توسعه زیر ساخت های حوزوی را نیازمند همکاری و حمایت مسئولان خواند و گفت: برای اجرای بهتر پروژه ها نیازمند حمایت بیشتری هستیم.

حجت السلام سید نواب حسنی در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در خرم آباد با بیان این که مدرسه علمیه خواهران بنت الرسول(س) شهرستان الشتر بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، گفت: برای اجرای بهتر پروژه ها نیازمند حمایت بیشتری هستیم.

وی با اشاره به این که خواهران طلبه این شهرستان هم اکنون در مصلی این شهر به تحصیل مشغول می باشند، ابراز داشت: با بهره برداری از این مدرسه طی دو ماه آینده، مشکل فضای آموزشی طلاب خواهر این شهرستان برطرف می شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان لرستان با اشاره به این که در شهرستان های دلفان(نورآباد) و ازنا نیز با کمبود فضای آموزشی برای تحصیل طلاب روبرو هستیم، افزود: در این دو شهرستان نیز زمین مورد نیاز برای ساخت مدرسه علمیه در نظر گرفته شده که با همکاری و با پیگیری مسئولان و همت خیران، کمبود فضای فیزیکی برای تحصیل طلاب این دو شهرستان نیز مرتفع خواهدشد.

حجت الاسلام حسنی خاطر نشان کرد: در خرم آباد نیز برای طلاب سطح 3 حوزه نیز کمبود فضای آموزشی وجود دارد، به طوری که بیش از 40 طلبه سطح 3 هم اکنون به دلیل کمبود فضا، در مدرسه علمیه معصومیه خرم آباد به تحصیل مشغول هستند که امید می رود به زودی این مشکل نیز برطرف شود.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha