جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
مادران اهل بیت

همایش "مادران اهل بیت(ع)" به همت واحد پژوهش مدرسه عالی خواهران المصطفی مشهد، اسفندماه سال جاری برگزار می گردد.

دبیر اجرایی همایش مادران اهل بیت(ع)،  در گفتگو با خبرنگار سرویس استانهای خبرگزاری حوزه با اعلام این مطلب اظهارداشت: واحد پژوهش مدرسه عالی خواهران با هدف انگیزش طلاب در جهت تقویت نوشتاری و آشنایی بیشتر طلاب با  سیره اهل بیت(ع) اقدام به برگزاری  همایش مادران اهل بیت(علیهم السلام) نموده که در همین راستا فراخوان مقاله نیز انجام شده است.

خانم زحمتکش، با بیان اینکه این همایش به صورت ملی بوده و همه دانش پژوهان کشور می توانند در آن شرکت نمایند، گفت: فراخوان این همایش به مراکز پژوهشی ،دانشگاهی وعلمی کشور ارسال شده است.

وی، زندگینامه مادران اهل بیت(علیهم السلام)، سیره شناسی مادران اهل بیت(علیهم السلام)، پاسخ گویی به شبهات و الگو سازی و الگوی گیری را محورهای اصلی این همایش عنوان کرد.

کارشناس امور پژوهشی مدرسه عالی خواهران المصطفی مشهد،  آخرین مهلت ارسال مقالات به این همایش را اول بهمن ماه سال جاری عنوان کرد و گفت: از مقالات برتر در همایش مادران اهل بیت(علیهم السلام) تقدیر خواهد شد.

به گفته وی ، علاقه مندان شرکت  در این همایش مقالات خود را می بایست به آدرس، مشهد مقدس، خیابان سعدی،جامعه المصطفی العالمیه اداره پژوهش مدرسه عالی خواهران ارسال نمایند.

خانم زحمتکش، خاطرنشان ساخت : همایش مادران اهل بیت(ع) نیمه اول اسفندماه سال جاری در مشهد مقدس برگزارخواهد شد.

انتهای پیام 18 / 313

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha