دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
طلاب

معاون تهذيب حوزه علميه آذربايجان غربي از برگزاري كارگاه مديريت تحصيلي براي 400 نفر از طلاب حوزه هاي علميه اروميه و خوي خبرداد.

حجت الاسلام حميد ارشاد، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري«حوزه»، در اروميه، با اشاره به برگزاري كارگاه مديريت تحصيلي، بيان درس اخلاق و همچنين اهميت جايگاه خانواده، اظهار داشت: اين كارگاه دو روزه با حضور حجت الاسلام و المسلمين بنابي، مدير حوزه علميه بناب در مدارس علمیه امام خميني(ره) ، نمازي خوي و مبلغين سفيران هدايت برگزار شد.

وي افزود: در این کارگاه  طلاب با خدمات ارزنده علماي ديني در اسلام ، نقش علما در اشاعه اسلام ناب در سراسر جهان و  چگونگي راه هاي استفاده بهينه از زمان و برنامه ريزي تحصيلي را فرا گرفتنند.

معاون استاني تهذيب حوزه علميه آذربایجان غربی، با اشاره به برگزاري اين كارگاه براي 400 نفر از طلاب اذعان داشت: تبيين نقش خانواده در آيينه اسلام، اهميت تشكيل خانواده و پاسداري از ارزش هاي خانواده اسلامي از جمله دیگر  مباحث مهم  بود که در حاشیه این کارگاه برای طلاب متاهل بیان شد.

وي هم چنین با اشاره به دیگر برنامه های مهاونت تهذیب،  به برگزاری درس اخلاق و مشاوره اشاره  و گفت: بيان مباحث اخلاقي در بين طلاب حوزه علميه اروميه و خوي و بهره مندي از فضايل و دانش حوزوي از دیگر برنامه های استان بود که  به مدت دو روز 15 و 16 دي ماه در قالب كارگاه هاي آموزشي براي طلاب و مبلغين برگزار شد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha