دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 342509
۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۵
حرم حضرت معصومه

حوزه/ مدیر امور رسانه و اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برنامه های حرم مطهر را از 20 الی 26 دی ماه جاری تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب  با بیان این مطلب گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، ویژه برنامه زمزم معرفت در راستای پاسخگویی به پرسش های دینی در حرم مطهر برگزار می باشد.

مدیر امور رسانه و اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها با بیان این که زمزم معرفت، همه روزه با حضور کارشناسان برجسته حوزه، یک ساعت و نیم مانده به اذان مغرب در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می شود، گفت: حجج اسلام والمسلمین تراشیون، برادران، رستم نژاد، وحیدپور، ملکی، محمدی و شاکری به ترتیب از شنبه تا جمعه در این برنامه به ایراد سخن می پردازند.

وی ادامه داد: در هفته جاری، بعد از نماز عشا، حجج الاسلام والمسلمین واضحی، اویسی، حسینی اراکی، پناهیان، رفیعی، فرحزاد و قائمی سخنرانی می کنند.

حجت الاسلام فاطمی نسب با اشاره به قرائت دعای توسل سه شنبه شب، 23 دی ماه، بعد از نماز عشا توسط هیئت جانبازان استان قم  گفت: زیارت عاشورای این هفته در صبح روز پنجشنبه، 25 دی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی و مداحی سید مهدی میرداماد قرائت می شود.

وی ادامه داد: دعای کمیل در حرم مطهر، پنجشنبه، بعد از نماز عشا با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد و مداحی حاج ابوالفضل بختیاری قرائت می شود. آیین قرائت دعای ندبه نیز در صبح روز جمعه، بعد از نماز صبح، با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین شاهرودی و مداحی حاج ابوالفضل بختیاری برگزار می گردد.

مدیر امور رسانه و اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها  خاطرنشان کرد: آیین نیایش صبحگاهی در حرم بانوی کرامه در هفته جاری، همه روزه بعد از نماز صبح توسط حجت الاسلام والمسلمین جوادی و بیان احکام و حدیث پیش از اذان ظهر توسط حجج اسلام والمسلمین حسین زاده، آمره، رضوی مهر و حجازی برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha