سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
امام سجاد

حوزه/ نخستین دوره کوتاه مدت امام سجاد(ع) شناسی با حضور اساتید و فضلای برجسته حوزه و دانشگاه در حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»  حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب، مدیر امور رسانه و اطلاع رسانی آستان مقدس با اعلام این خبر گفت: نخستین دوره کوتاه مدت آشنایی با امام سجاد علیه السلام در حرم مطهر برگزار می شود.

وی با اشاره به آغاز این دوره کوتاه مدت از 16 آذر ماه جاری در شبستان نجمه خاتون(س) حرم مطهر گفت: در این دوره کوتاه مدت که در 14 جلسه برگزار می شود، حجج اسلام والمسلمین نظری منفرد، محمد جواد طبسی و عبدالمحمدی و دکتر علی اصغر رضوانی به ایراد سخن خواهند پرداخت.

مدیر امور رسانه و اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت فاطمه  معصومه سلام الله علیها افزود: نسب شناسی و ولادت، ولادت تا امامت پدر، با امام حسین علیه السلام تا عاشورا، مدینه در عصر امام چهارم، سبک زندگی عبادی و فردی، سبک زندگی اجتماعی، صحیفه ماندگار سجادیه، امام سجاد علیه السلام و قرآن و تربیت شدگان مکتب این امام همام، از جمله موضوعات اصلی ارائه شده در این دوره خواهد بود.

وی با اشاره به برگزاری همه روزه این دوره کوتاه مدت بعد از نماز عشا در مدرس شماره 9 شبستان نجمه خاتون خاطرنشان کرد: به افرادی که در این دوره حضور منظم داشته و نمره قبولی را در آزمون پایانی به دست آورند، گواهی پایان دوره مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت سلام الله علیها ارائه می شود.

انتهای پیام  40 / 313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha