دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کتاب قرآن و عترت

حوزه/ مسابقه کتابخوانی قرآن و حدیث به همت معاونت تهذیب و با همکاری معاونت اداری مالی مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار می شود.

حجت الاسلام علی مقنی نصرآبادی،  با اعلام این خبر گفت: این طرح به منظور آشنایی و انس کارمندان حوزه علمیه با موضوعات اعتقادی، اخلاقی و اجتماعی قرآن و حدیث از طریق مطالعه یک دوره از موضوعات منتخب قرآن و روایات اهل بیت علیهم السلام برگزار خواهدشد.

مدیر دفتر قرآن و عترت حوزه‌های علمیه کشور ابراز داشت: در این طرح تلاش شده مهم ترین شاخصه های سبک زندگی اسلامی، از جهان بینی دینی گرفته تا قوانین، اخلاق و آداب بایسته و شایسته زندگی دینی ارائه شود تا با محوریت آموزه های قرآنی و حدیثی، معیاری نظام مند از سبک زندگی دینی ارائه گردد.

وی تصریح کرد: شرکت کنندگان در این طرح، طبق برنامه زمانبندی شده، با مطالعه روزانه موضوعات مشخص شده، طی مدت دو ماه با 365 آیه و 365 روایت آشنا می شوند.

به گفته این مقام مسئول، مسابقه کتابخوانی قرآن و حدیث با دستور معاون اداری مالی مرکز مدیریت حوزه های علمیه و با همکاری اداره آموزش کارمندان منابع انسانی و دفتر قرآن و عترت حوزه های علمیه اجرا می شود.

وی زمان برگزاری آزمون کتبی مسابقه را پنجشنبه 14 اسفندماه  اعلام کرد و یادآور شد: محل برگزاری آزمون در استان قم، سالن اجتماعات مدرسه فیضیه  خواهد بود و علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می بایست تا 25 دی ماه سال جاری به سایت معاونت اداری و مالی حوزه های علمیه به نشانی  http://edari.ismc.ir مراجعه و ثبت نام نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha