پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
تقی زاده آذر شرقی

حوزه/ در اجرای برنامه های دهه فجر باید از ورود به بازی های سیاسی خودداری کنیم و سخنرانان مسائلی را مطرح نکنند که حاشیه ساز باشد/ مردم آذربایجان 29 بهمن با مقام معظم رهبری دیدار می کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام سعید تقی زاده، امروز در جلسه سیاستگذاری و برنامه ریزی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی، گفت: برنامه های ایام الله دهه فجر باید به عظمت برنامه های نیمه شعبان برگزار شود تا این برنامه ها در تاریخ ماندگار شود، چون ایام الله دهه فجر ظرفیت و فرصتی برای تقویت آرمان ها و باورهای اسلامی است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با بیان این که برای اجرای برنامه های دهه فجر، 23 کمیته با مشارکت دستگاه های اجرایی استان ایجاد شده است، اعلام کرد: باید برنامه های دهه فجر با مشارکت مردمی و به صورت باشکوه برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از توطئه های دشمن، معرفی نظام جمهوری اسلامی به عنوان نظامی غیرکارآمد است، تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی با رشادت های مردم به دنیا ثابت کرده است که در برابر توطئه های دشمنان همواره پابرجاست و نظام کارآمدی است، مردم ایران باید یکبار دیگر با حضور باشکوه در صحنه راهپیمایی 22 بهمن ماه، کارآمدی نظام را ثابت و دسیسه دشمنان را خنثی کنند.

حجت الاسلام تقی زاده بر اهمیت اطلاع رسانی در خصوص برنامه های دهه فجر تاکید کرد و افزود: فضای مجازی و رسانه های می توانند نقش موثری جهت ترغیب مشارکت مردمی در برنامه های دهه فجر ایفا کنند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با بیان این که انقلاب اسلامی ماحصل مجاهدت امام خمینی(ره)، رشادت های مردم است، گفت: محتوای برنامه های دهه فجر باید انتقال دهنده پیام های انقلاب اسلامی باشد.

 وی با بیان این که باید در ایام دهه فجر دستاورد های انقلاب را بصورت مقایسه ای اعلام کنیم و از بیداری اسلامی غفلت نکنیم، تاکید کرد: در اجرای برنامه های دهه فجر باید از ورود به بازی های سیاسی خودداری کنیم و سخنرانان مسائلی را مطرح نکنند که حاشیه ساز باشد.

حجت الاسلام تقی زاده در پایان گفت: مردم آذربایجان در روز 29 بهمن ماه، دیداری با رهبر معظم انقلاب خواهند داشت.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha