سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
محمد دورقی

حوزه/ نشست هماهنگی کمیته های برگزاری ویژه برنامه های دهه فجر استان خوزستان، در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار می شود.

محمد دورقی، مسؤول روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در اهواز، با تبریک میلاد پیامبراعظام(ص) و هفته وحدت، به برنامه های ستاد دهه فجر استان خوزستان اشاره کرد و گفت: این ستاد هرساله برنامه های باشکوهی را در هه مبارک فجر برگزار کرده و در سال جاری نیز با همکاری حوزه علمیه خوزستان و دیگر نهادها برنامه و فعالیت های جامعی را در راستای گرامیداشت این دهه سرنوشت ساز در تاریخ ملت ایران، اجرا خواهد کرد.

وی با بیان این که در راستای برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه های گرامیداشت دهه مبارک فجر، نشستی ویژه برگزار می شود، اظهار داشت: این نشست هماهنگی، برای تقسیم کار و ارایه شرح وظایف هریک از نهادها و ارگان های دولتی و خصوصی و فرهنگی در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با حضور مسؤولان استانی برگزار می شود.

دورقی با بیان این که بیش از ۱۰ کمیته مسؤولیت برگزاری ویژه برنامه های ستاد دهه فجر استان خوزستان را عهده دار هستند، گفت: کمیته حوزه و روحانیت، قرآن، مساجد، ایثارگران، اصناف، ارتباطات و اطلاع رسانی، روستایی و عشایری، فرهنگی و هنری، کارگری و کارآفرینی و همچنین کمیته مرکزی، مسؤولیت برگزاری ویژه برنامه های ستاد دهه فجر استان ولایت مدار خوزستان را عهده دار هستند.

وی در ادامه افزود: با توجه به رسالت مهم حوزویان در سطح جامعه، می توان گفت که کمیته حوزه و روحانیت مهمترین نقش را در اجرای برنامه های دهه فجر استان خوزستان برعهده دارد.

مسؤول روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در پایان به بخشی از برنامه های ستاد مرکزی دهه مبارک فجر اشاره کرد و گفت: دیدار نهادها و ارگان های دولتی همچون، سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و سایر آحاد و اقشار جامعه به ویژه روحانیون با نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، اجرای جشن های محیطی با همکاری طلاب و روحانیان حوزه های علمیه به منظور ایجاد فضایی سالم و مفرح در سطح استان و همچنین تبلیغات گسترده محیطی و ایجاد شور و نشاط انقلابی در سراسر شهرهای خوزستان، بخشی از برنامه های ستاد مرکزی دهه مبارک فجر است

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha