سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
حجت الاسلام محمد بزرگیان - خوزستان

حوزه/ معاون آمار و بررسی حوزه علمیه خوزستان از سفر حجت الاسلام و المسلمین فاضل، معاون آمار و بررسی حوزه های علمیه کشور به خوزستان خبر داد.

حجت الاسلام محمدبزرگیان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به سفر حجت الاسلام و المسلمین مجتبی فاضل، معاون آمار و بررسی حوزه های علمیه کشور به خوزستان، گفت: این سفر در راستای برگزاری امتحانات آزمون استادی روحانیون استان خوزستان انجام می شود و علاوه بر آن نیز برنامه های دیگری در سطح استان خواهند داشت.

وی دیدار با مدیران و بازدید از مدارس استان را بخشی از برنامه های معاونت آمار و بررسی حوزه های علمیه اعلام کرد و ادامه داد: مهمترین برنامه های معاون آمار و بررسی که چهارشنبه شب در سالن اجتماعات حوزه علمیه خوزستان برگزار می شود، دیدار با مدیران مدارس علمیه اهواز است.

معاون آمار و بررسی حوزه علمیه خوزستان، در ادامه با اشاره به محورهای دیدار حجت الاسلام و المسلمین فاضل با مدیران مدارس علمیه اهواز، گفت: بررسی مسایل گزینشی حوزه علمیه خوزستان یکی از اصلی ترین محورهای این دیدار است.

حجت الاسلام بزرگیان به دیگر برنامه معاون آمار و بررسی حوزه های علمیه اشاره کرد و اظهار داشت: حجت الاسلام و المسلمین فاضل جلسه ای با مسؤولان جذب و گزینش مدارس علمیه استان دارند که این دیدار نیز شنبه، بیستم دی ماه جاری برگزار می شود.

وی در پایان با اشاره به مهمترین فعالیت های کنونی معاونت آمار و بررسی حوزه علمیه خوزستان، گفت: نظارت و ارزیابی بر نحوه جذب داوطلبین ورود به مدارس علمیه، به عنوان اصلی ترین کار در معاونت آمار و بررسی حوزه علمیه خوزستان بوده که خوشبختانه روند خوب و مطلوبی تا کنون داشته است.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha