دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
عشایر خوزستان

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان از برگزاری همایش بزرگ «جهاد عشایر خوزستان» در روزهای 11 و 12 بهمن ماه خبر داد و خواستار اهتمام ویژه خبرگزاری حوزه، به پوشش رسانه ای این همایش شد.

حجت الاسلام سعید جعفری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، با اشاره به برگزاری سومین نشست کمیته علمی «همایش بزرگ جهاد عشایر خوزستان» در اهواز، گفت: این نشست علمی با هدف برنامه ریزی و اتخاذ راهکارهای مناسب در راستای برگزاری هرچه بهتر «همایش بزرگ جهاد عشایر خوزستان» در دفتر امام جمعه اهواز برگزار شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، خواستار اهتمام ویژه خبرگزاری رسمی حوزه (حوزه نیوز) و دیگر رسانه ها نسبت به پوشش رسانه ای این همایش شد و گفت: خبرگزاری حوزه نقش مؤثری در انتقال اخبار و فعالیت های فرهنگی صورت گرفته در استان دارد که انتظار داریم در خصوص برگزاری این همایش نیز همچون گذشته فعال و پویا عمل کند.

حجت الاسلام جعفری، به ضرورت گسترش فعالیت های رسانه ای در سطح بین الملل پرداخت و اذعان داشت: رسانه های داخلی باید حقایق موجود در نظام و کشور را به صورت مطلوبی به جهانیان مخابره کنند که در این راستا رسانه هایی ارزشی همچون «حوزه نیوز» باید در صدر باشد.

رئیس کارگروه رسانه ای صدمین همایش بزرگ «جهاد عشایر خوزستان»، خواستار حضور شبکه های ماهواره ای برای پوشش این همایش شد و گفت: از آنجایی که عشایر غیور خوزستان همواره و در عرصه های گوناگون ارادت مندی و عشق خود به ولایت و نظام را به منصه ظهور رسانده اند لازم است پوشش مطبوعاتی مناسبی در راستای انعکاس گسترده این همایش دشمن شکن صورت گیرد.

وی، برگزاری همایش بزرگ «جهاد عشایر خوزستان» را عاملی برای وحدت بیش از پیش غیورمردان عشایری استان عنوان کرد و اظهار داشت: در این برهه زمانی که دشمن با استفاده از امپراطوری های رسانه ای خود در تلاش برای ایجاد تفرقه میان ملت ایران، به ویژه عشایر این مرز و بوم است، برگزاری این همایش می تواند نقش مهمی در راستای هرچه بیشتر و قوی تر کردن وحدت میان اقوام و عشایر خوزستان ایفا کند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha