یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
فضل الله

حوزه/ آنچه که بر ترس و هراس دشمن افزوده، حکمت و تانّی و صبر و پرهیز مقاومت از شتاب و واکنش عجولانه می باشد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام سید علی فضل الله در خطبه های نماز جمعه این هفته در مسجد امامین حسنین علیهماالسلام در حاره حریک بیروت  تاکید کرد که مقاومت با شهادت نیروها و مجاهدان خود از بین نمی رود، بلکه با شهدا و مجاهدان خود قوی تر می شود و حضور و فعالیت بیشتری در میدان خواهد داشت.

وی گفت: حمله اخیر صهیونیست ها بار دیگر بر خوی وحشیانه این دشمن اشغالگر تاکید کرد.

سید علی فضل الله افزود: شاید آنچه که بر ترس و هراس دشمن افزوده حکمت و تانّی و صبر و پرهیز مقاومت از شتاب و واکنش عجولانه می باشد.

وی گفت: مقاومت تمام شرایط را بررسی می کند و تمام حساب ها را در نظر می گیرد و راز قدرت مقاومت همین است و همچنان نیز خواهد بود.

خطیب جمعه بیروت همچنین از برخی اظهار نظرها در توجیه جنایت های دشمن اظهار تعجب کرد و گفت: عجیب است که برخی حضور مجاهدان مقاومت در این منطقه را عامل حمله دشمن می دانند، گویی دشمن اجازه دارد در هر زمان و مکان که می خواهد به ما حمله کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد؛ باید تمام تلاش ها برای مواجهه با دشمن همسو و متحد شود و همه حساسیت ها و اختلاف های روزهای گذشته کنار گذاشته شود. ما باید جنگ های داخلی را متوقف کنیم تا همه باهم در یک صف و یک جبهه در برابر دشمن بایستیم؛ زیرا همین دشمن عامل فتنه ها و جنگ ها است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha