دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حسن صنعتکار

حوزه/کارشناس امور فرهنگی و تبلیغ اداره تبلیغات اسلامی کاشان از اعزام 45 مبلّغ به مراکز آموزشی، مساجد، حسینیه ها و هیئات مذهبی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کاشان، حجت‌الاسلام حسن صنعتکارفر، در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: در ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، 45 مبلّغ و مبلّغه دینی از سوی اداره تبلیغات اسلامی کاشان به مراکز مختلف و مناطق محروم اعزام می شوند.

وی با اشاره به این که اعزام مبلّغ دینی در ایام و مناسبت های ملی و مذهبی یکی از رسالت های سازمان تبلیغات اسلامی است، خاطر نشان کرد: بر همین اساس به منظورگرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبیین اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی، مبلغین دینی به مراکز مختلف اعزام شدند.

کارشناس امور فرهنگی و تبلیغ اداره تبلیغات اسلامی کاشان، روحانیون اعزامی را 37 مبلّغ برادر و هشت مبلّغه خواهر اعلام کرد و افزود: این اعزام ها از 12 بهمن تا 22 بهمن به مراکز آموزشی، فرهنگی، مساجد، حسینیه‌ها و هیئات مذهبی این شهرستان صورت می گیرد. البته تعدادی از مبلغین دینی نیز به مناطق روستایی محروم شهرستان کاشان اعزام شده اند.

وی ایجاد نشاط ملی، بهره‌ مندی از این ایام در راستای تبیین اندیشه های امام راحل، پیاده کردن منویات مقام معظم رهبری و ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت را از جمله اهداف اعزام مبلّغ در ایام دهه فجر برشمرد و افزود: تعدادی از مبلّغان نیز باحضور در مدارس، به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای دانش‌آموزان می‌پردازند.

حجت‌الاسلام صنعتکارفر افزود: بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی، بصیرت افزایی پیرامون نظام مقدس جمهوری اسلامی، اقامه نماز جماعت، بیان احکام دینی، شرعی و مشاوره، برگزاری گفتمان های دینی در مدارس، پاسخ‌گویی به سؤالات و شبهات از سرفصل‌های تبلیغی مبلغین اعزامی در دهه فجر است.

وی خاطرنشان کرد: 18 روحاني مستقر و هجرت اداره تبليغات اسلامي كاشان نيز در اين ايام، در مناطق روستايي به تبيين دستاوردهاي انقلاب اسلامي مي پردازند.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha