سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
12

حوزه/ اگر نقدها در فضاهای عمومی که به دیگران ارتباط ندارد مطرح شود، نه تنها باعث پیشرفت نمی شود بلکه مشکلاتی هم در جامعه به وجود خواهد آورد اما نقد درون سازمانی موجب پویایی می‌شود.

به گزارش خبر گزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین آبادی پیشه، امروز در چهارمین گردهمایی آموزشی توجیهی حسابداران مدیریت های استانی حوزه که در ساختمان معاونت اداری مالی حوزه­ های علمیه در قم برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت: انقلابی که در ایران به رهبری امام خمینی(ره) به وقوع پیوست، حقیقتا دنیا را شگفت زده کرد و همه مردم جهان به عظمت، قدرت و اقتدر نظام و انقلاب اسلامی پی بردند.

وی با  اشاره به نقش مهم  معاونت اداری مالی حوزه در خدمت رسانی به بخش های مختلف این نهاد مقدس افزود: مسئولیت این معاونت اصلی در  رکن حوزه بسیار سنگین است،  اگر معاونت مالی پویا نباشد،  بخش های دیگر نیز  نمی توانند محور قرار گرفته و در راستای وظایف خود خدماتی شایسته انجام دهند.

 حجت الاسلام و المسلمین آبادی  پیشه در ادامه به شاخص های مسؤلین ادرای و حسابدارن اشاره کرد و اظهار داشت: مسؤلیت پذیری، امانت داری، نظارت و بررسی دقیق بر برنامه ها، تقسیم درست منابع اعتباری و همچنین مدیریت شفاف و روشن،  از جمله آن موارد است.

 معاون اداری و مالی حوزه های علمیه با بیان این که باید بعضی از کمبودها و قوانین دست و پاگیر برای تسهیل کارها  را تذکر داد، گفت:  سعی کنید اگر نقدی دارید، آن را برای  مسئول مربوطه بیان کنید؛ زیرا  اگر نقدها در فضاهای عمومی که به دیگران ارتباط ندارد، مطرح شود نه تنها باعث پیشرفت نمی شود؛ بلکه مشکلاتی هم در جامعه به وجود خواهد آورد، اما نقد درون سازمانی موجب پویایی می‌شود.

 انتهای پیام : 40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha