دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
طلبه انقلابی

حوزه/ معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه همدان از برگزاری همایش بزرگ "رسالت طلبه تراز انقلاب" با حضور روحانیون، اساتید و طلاب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از همدان، حجت الاسلام کشوری دلاور با اعلام این خبر گفت:  به مناسبت ایام الله دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب، همایش همایش بزرگ "رسالت طلبه تراز انقلاب" با حضور 700 نفر از اساتید، طلاب و روحانیون استان همدان، در حسینیه حضرت امام (ره) برگزار می گردد.

وی افزود: هدف از برگزاری این همایش، تبیین رسالت های طلاب و روحانیون در فضای پیچیده فرهنگی کشور و مسئولیت خطیر حوزه های علمیه و نقش آفرینی هر چه بهتر در عرصه حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی و ارزش های اصیل می باشد.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه همدان به برنامه های این همایش نیز اشاره کرد و افزود: در این همایش حجت الاسلام والمسلمین زمانی، معاون بین الملل حوزه های علمیه کشور به ایراد سخن خواهد پرداخت.

حجت الاسلام کشوری دلاور خاطرنشان کرد: این همایش، صبح روز شنبه 18 بهمن ماه، بصورت همزمان در شهرستان های همدان، بهار، اسد آباد و قروه برگزار خواهد شد و عصر همان روز نیز در شهرستان ملایر با حضور طلاب مدارس علمیه ملایر، تویسرکان، نهاوند و سامن برگزار می گردد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha