سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
روحانیون با رهبری

حوزه/ مسئول بسیج مدرسه فیضیه گفت: حوزویان و بسیجیان باید بازوی پرتوان رهبری در خط ولایت و گوش به فرمان او باشیم تا بتوانیم از این انقلاب دفاع کنیم.

حجت الاسلام محمد شاهمرادی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر گفت: این انقلاب میراث حقیقی امام خمینی(ره) است و واجب است که برای حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های آن بکوشیم و اندیشه‌های امام و زحمات رزمندگان را پاس بداریم.

وی با اشاره به این که امام(ره) فرمود، که این انقلاب نباید در داخل کشور محصور شود و باید به تمام نقاط دنیا صادر شود بیان کرد: امروز نشانه‌های صدور انقلاب را می‌بینیم؛ منشأ بیداری‌هایی که در کشورهای اسلامی رخ داده است انقلاب اسلامی ایران است.

مسئول بسیج مدرسه فیضیه تصریح کرد: مقاومتی که در مقابل رژیم صهیونیستی قرار گرفت و از مذهب و ناموس مسلمانان دفاع کرد الگوی آن از انقلاب ایران گرفته شده است.

وی با بیان اینکه این انقلاب به مقام معظم رهبری اداره می‌شود افزود: ما حوزویان و بسیجیان باید بازوی پرتوان رهبری در خط ولایت و گوش به فرمان او باشیم تا بتوانیم از این انقلاب دفاع کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین شاهمرادی با اشاره به این که هر کس به سهم خود می‌تواند از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کند گفت: طلاب و روحانیون با انجام وظیفه خود که به آن آشنا هستند می‌توانند ارزش‌های انقلاب را حفظ و دستاوردهای آن را به نسل بعدی منتقل کنند و همان طور که گذشتگان به ما سپردند ما نیز به نسل‌های بعدی منتقل کنیم.

وی با بیان این که زحمات و مقاومتی که شهدا کشیدند و خونی که به پای انقلاب ریخته شد، باید برای نوجوانان بازگو شود ابراز داشت: امسال نیز مانند سالیان گذشته نمایشگاهی به نام امام و انقلاب در مدرسه فیضیه برپا شده تا جوانان با این دستاوردها آشنا شوند.

مسئول بسیج مدرسه فیضیه با اشاره به بخش‌های مختلف این نمایشگاه گفت: حوادث و رخدادهای انقلاب، فرهنگ جبهه و دفاع مقدس، اسلام‌شناسی، جنایات صهیونیست‌ها و بصیرت، وحدت، مقاومت و دشمن شناسی از نگاه و کلام رهبری بخشی‌هایی از این نمایشگاه هستند.

وی با بیان این که برپایی نمایشگاه در مراکز مختلف می‌تواند در حفظ ارزش‌ها و اندیشه‌های امام(ره) موثر باشد، مطرح کرد: نسل‌های امروزی می‌توانند از طریق این نمایشگاه‌ ها با زحماتی که علما برای این انقلاب کشیده‌اند آشنا شوند و بدانند که در حفظ این انقلاب سهیم هستند.

حجت الاسلام شاهمرادی با بیان اینکه روز 19 بهمن همایش بزرگداشت دهه فجر در مدرسه فیضیه برگزار می‌شود ادامه داد: این مراسم از طرف بسیج مدرسه فیضیه و با حضور دادستان کل کشور برگزار خواهد شد.

مسئول بسیج مدرسه فیضیه در پایان گفت: نشست بصیرت افزایی در مدرسه دارالشفا و سرکشی به خانواده شهدا و غبارروبی گلزار شهدا از دیگر برنامه‌های مدرسه فیضیه در ایام دهه فجر است.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha