یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت‌الله طبرسی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که رسالت روحانیت در شرایط امروز سنگین تر از هر زمان دیگری است، تصریح کرد: کارنامه روحانیت در دفاع از انقلاب و رهبری کاملاً روشن است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، آیت‌الله نورالله طبرسی، امروز در دیدار طلاب و روحانیون آمل با اشاره به این که علما و روحانیان در طول تاریخ همواره در دفاع از دین و ارزش های اسلامی پیشگام و استوار بوده اند، گفت: کارنامه روحانیت شیعه در این خصوص کاملاً روشن و شفاف است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، تلاش و از خودگذشتگی علما و روحانیان در تاریخ، بستری را برای عزت و اقتدار اسلام ناب فراهم کرد، ابراز داشت: اگر تلاش علما در طول تاریخ نبود، امروز انقلاب اسلامی، جهانی نمی شد.

وی با بیان این که امروز طلاب و روحانیان میراث دار یک جریان تاریخی و معنوی هستند که از سوی فقها و بزرگان دینی در طول تاریخ پایه گذاری شده است، افزود: روحانیت باید از این میراث ارزشمند با همه توان خود حراست و پشتیبانی کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که رسالت روحانیت در شرایط امروز سنگین تر از هر زمان دیگری است، تصریح کرد: امروز روحانیت باید همانند گذشته در صف نخست دفاع از مبانی دینی و انقلابی حاضر باشد، چون دشمنان همه توان خود را برای تضعیف مبانی دینی جامعه ما به کار گرفته اند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، عظمت امروز دین مبین اسلام را به برکت نقش آفرینی روحانیت دانست و تصریح کرد: اگر امروز عاشورا به عنوان یک واقعه عظیم در دنیا مطرح شده به دلیل تلاش های روحانیت آگاه بوده است.

وی با تأکید براین که روحانیت امروز باید هر آنچه که در توان دارد را برای حفظ و تقویت نظام به میدان آورد، افزود: در شرایطی که دشمنان بسیاری برای ضربه زدن به این نظام الهی هم قسم شده اند، باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب آیت الله العظمی خامنه ای باشیم تا آسیبی به مملکت وارد نشود.

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود به در پیش بودن دو انتخابات مهم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و با بیان این که حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح در هر دو انتخابات به ویژه مجلس خبرگان از اهمیت ویژه ای برخوردار است، گفت: باید افرادی وارد مجلس خبرگان شوند که حافظ و پشیبان حقیقی انقلاب و ولایت فقیه باشند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که انقلاب و نظام اسلامی مبتنی بر اصل ولایت فقیه است، افزود: به همین دلیل دشمن همه توان خود را تضعیف این جایگاه به کار گرفته است که مجلس خبرگان رهبری می تواند نقش مهم و اثرگذاری در دفاع از جایگاه رهبری و ولایت ایفا کند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha