دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
محمدعلی فرشاد یزدی

حوزه/ استاد حوزه علمیه در نشست بانوان حوزوی یزد، انتخابات را یکی از تکالیف الهی نام برد و گفت : امام خمینی(ره) حضور در انتخابات را یک تکلیف دانسته و هر چیزی که عنوان تکلیف به خود بگیرد، در قیامت از آن سؤال می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی فرشاد یزدی، ظهر امروز در نشست بانوان حوزوی یزد که با حضور آیت الله وافی نماینده مردم استان در خبرگان رهبری برگزار شد اظهار داشت : در مسأله انتخابات دو موضوع شامل اهمیت حضور و انتخاب فرد اصلح و شایسته مطرح است.

وی به فرموده امام راحل در موضوع انتخابات اشاره کرد و گفت : امام خمینی(ره) حضور در پای صندوق رآی و انتخابات را یک تکلیف معرفی کردند  و هر چیزی که عنوان تکلیف به خود بگیرد در قیامت از آن سؤال می شود.

استاد حوزه تصریح کرد : انتخابات در ایران اسلامی نماد قدرت اسلام و انقلاب و نشان دهنده عظمت و اقتدار ملت مسلمان است و انتخابات به عنوا یک تکلیف، وظیفه ما را سنگین می کند.

حجت الاسلام والمسلمین فرشاد از بانوان حوزوی و اساتید حاضر در این نشست خواست تا مردم و دیگر بانوان حوزوی را به اهمیت حضور در انتخابات آگاه و تشویق کنند.

وی به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت : رهبر انقلاب با قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، شرکت در انتخابات را از آزمون 22 بهمن مهمتر می دانند .

این استاد حوزوی با تأکید بر این مطلب که حضور در انتخابات از توصیه های مراجع و عالمان دینی است، افزود : تکلیف دوم شرکت کنندگان در انتخابات رآی دادن به افراد اصلح و شایسته است و با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری این اهمیت بیش از گذشته احساس می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha