سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی امام جمعه قائمشهر

حوزه/ عضو خبرگان رهبری، انتخابات را نماد مردم سالاری دینی در ایران دانست و گفت: آمریکا به عنوان دشمن ملت ایران، دشمنی های خود را از همان ابتدای پیروزی انقلاب آشکار کرد و با گذشت ۳۷ سال از انقلاب این دشمنی ها همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، امروز در دیدار جمعی از بانوان ساری، با اشاره به جایگاه بانوان در جامعه اسلامی گفت: انقلاب اسلامی با بهره گیری از تعالیم نورانی اسلام جایگاه و نقشی والا و مهم برای زنان در نظر گرفته است.

وی با اشاره به این که عفاف و حجاب از اعتقادات دینی مسلمانان است و یکی از مهم ترین مسائل برای حفظ و صیانت از کرامت انسانی محسوب می شود، افزود: رعایت عفاف و حجاب موجب صیانت از کرامت و سلامت انسانی است و هرچه این صیانت بیشتر و بهتر باشد به کرامت و شخصیت انسانی نیز افزوده می شود.

امام جمعه قائمشهر، تضعیف فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه دینی را یکی از مهم ترین توطئه های دشمنان در طول تاریخ برشمرد و گفت: همه توان و تلاش دشمنان فروپاشی بنیان خانواده در کشورمان است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، رعایت عفاف و حجاب را از مهم ترین راه های حفظ و تحکیم بنیان خانواده ها دانست و افزود: حجاب سنگر محکمی است که به زن شخصیت، احترام و کرامت می بخشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که انقلاب اسلامی زمینه تقویت همه بخش های کشورمان را فراهم کرد، گفت: تا قبل از پیروزی انقلاب، کشورمان در همه عرصه های محتاج و وابسته به بیرون بود.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی، پیشرفت های امروز کشور در بخش های مختلف را خیره کننده دانست و با بیان این که اقتدار و عزت را مرهون نهضت امام راحل هستیم، ابراز داشت: دشمنان از همان روزهای پیروزی نهضت امام(ره)، با تحریم های ظالمانه تلاش کردند مانع پیشرفت ایران شوند، اما خودباوری که بنیانگذار کبیر انقلاب که در ملت نهادینه کردند موجب شد امروز شاهد پیشرفت های عظیمی در عرصه های مختلف باشیم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که مسیر امام خمینی(ره) مسیر حق بود، ادامه داد: امام راحل علی رغم این که هیچ سلاحی سخت افزاری در اختیار نداشت، اما با پشتوانه عظیم مردمی توانست نهضت انقلاب را به پیروزی برساند.

وی با اشاره به این که آمریکا به عنوان دشمن ملت ایران، دشمنی های خود را از همان روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب آشکار کرد، گفت: با گذشت 37 سال از پیروزی انقلاب این دشمنی ها همچنان ادامه دارد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که مردم محور همه امور در نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، تصریح کرد: در 37 سال اخیر به طور میانگین هر ساله یک انتخابات در کشورمان برگزار شده که در دیگر کشورهای جهان چنین مسأله ای دیده نشده و همین موضوع نشان از مردمی بودن همه امور در کشورمان دارد.

عضو خبرگان رهبری، برگزاری انتخابات در کشورمان را نماد مردم سالاری دینی دانست و بیان داشت: مجلس خبرگان رهبری به عنوان حافظ و پشتیبان اصلی انقلاب و ولایت است که مردم نمایندگان آن را انتخاب می کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha