سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
حجت الاسلام کارگر شورکی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین کارگر، اطلاع رسانی فعالیت های حوزه از رسانه ها، به ویژه رسانه ملی را یکی از راه کارهای ارتقاء فعالیت های فرهنگی و تبلیغی و اطلاع جامعه از برنامه ها و اهداف حوزه ها عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد کارگر شورکی، در اجلاس مدیران مدارس علمیه خواهران استان یزد که با حضور مدیرکل صدا و سیمای استان برگزار شد، اظهار داشت: آحاد جامعه از فعالیت ها و برنامه های حوزه های خواهران اطلاع چندانی ندارند و یکی از دلایل آن، عدم اطلاع رسانی از طریق رسانه ملی است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد، اطلاع رسانی فعالیت های حوزه از رسانه ها به ویژه رسانه ملی را یکی از راه کارهای ارتقای فعالیت های فرهنگی و تبلیغی حوزه ها و اطلاع جامعه بانوان استان از برنامه ها و اهداف حوزه ها و تحصیل در حوزه دانست.

وی از مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد خواست تا در صورت امکان و با توجه به کثرت اخبار فرهنگی در حوزه ها و فعالیت 20 مدرسه علمیه خواهران در استان،  بخش ویژه ای به انعکاس اخبار بانوان حوزوی اختصاص داده شود.

حجت الاسلام والمسلمین کارگر شورکی در ادامه به تشریح برنامه های فرهنگی، اجتماعی، تبلیغی و... مدارس علمیه خواهران استان یزد پرداخت و از مدیران مدارس خواست تا در فرصت باقی مانده برای ثبت نام سال تحصیلی جدید حوزه های خواهران استان یزد، در زمینه اطلاع رسانی به بانوان یزدی در راستای تشویق آنان به تحصیل در حوزه تلاش کنند.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha