شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله طبرسی - نماینده ولی فقیه در مازندران

حوزه/ آیت الله طبرسی با تأکید براین که فاصله گرفتن از آرمان های شهداء راه نفوذ به کشور را فراهم می کند، بیان داشت: متأسفانه برخی ها تلاش می کنند تا آن ارزش هایی که فرزندان انقلاب به خاطر حفظ آن به شهادت رسیدند، کمرنگ کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، عصر  امروز در همایش فرزندانه شاهد استان در ساری با اشاره به این که فرزندان امام روح الله با تقدیم جان خود عزت و اقتدار را به ایران اسلامی هدیه کردند، گفت: اگر امروز نظام ما در عرصه جهانی مقتدرانه حضور دارند، به برکت از خودگذشتگی های شهدای گرانقدر است.

وی با بیان این که امروز همه ما در برابر شهداء تکلیف سنگینی داریم، افزود: عمل به وصیت نامه شهداء امروز مهم ترین رسالت آحاد جامعه است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که شهدا همواره بر تبعیت محض از ولایت تأکید داشتند، خاطرنشان کرد: بصیرت و ولایت مداری مهم ترین و شاخص ترین ویژگی های شهدا بود.

آیت الله طبرسی با بیان این که شهدا افتخار، آبرو، عزت و بزرگی را به کشورمان هدیه دادند، افزود: امروز همه ما در برابر خون های پاک شهدا مسؤولیت داریم و باید حافظ و پشتیبان نظام و انقلاب باشیم تا شهداء نیز از ما خشنود باشند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که حماسه ای که شهدای گرانقدر این سرزمین آفریدند همچون قطعه ای طلایی برای همیشه تاریخ ماندگار شده، تصریح کرد: این شهدا آن چنان عزت و آبرویی برای ملت ایران خلق کردند که امروز همه دنیا به این جایگاه غبطه می خورند.

امام جمعه ساری با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران با خون بهای شهدای عزیز پایه گذاری و پایه های آن مستحکم شده است، خاطرنشان کرد: اگر خدای ناکرده از آرمان های شهدا منحرف شویم در قیامت باید پاسخگوی شهدا باشیم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش دشمن برای کمرنگ کردن آرمان ها و ارزش های دفاع مقدس در کشور اشاره کرد و گفت: فاصله گرفتن از این آرمان های اصیل انقلابی ما را از اهداف اصلی امام راحل دور خواهد کرد.

آیت الله طبرسی با تأکید براین که فاصله گرفتن از آرمان های شهداء راه نفوذ به کشور را فراهم می کند، بیان داشت: متأسفانه برخی ها تلاش می کنند تا آن ارزش هایی که فرزندان انقلاب به خاطر حفظ آن به شهادت رسیدند، کمرنگ کنند.

نماینده وبی فقیه در مازندران با بیان این که نباید بگذاریم آرمان های مورد نظر امام راحل، رهبری و شهداء در جامعه امروز کمرنگ شود، گفت: فرهنگ ایثار و شهادت باید در همه سطوح کشور نهادینه شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مهم در کشور، بر ضرورت حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی تأکید کرد و افزود: ملت ایران بدانند که دشمن از حضور حداکثری آنها در انتخابات بسیار هراسان است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، مخدوش کردن انتخابات را مهم ترین هدف دشمن در انتخابات آتی دانست و گفت: متأسفانه زمزه هایی ازاین توطئه در کشور شنیده می شود که باید با بصیرت و هوشیاری مانع تحقق این توطئه دشمنان شویم.

آیت الله طبرسی انتخابات آتی کشور به ویژه مجلس خبرگان رهبری را مهم ارزیابی کرد و با بیان این که مشارکت گسترده در انتخابات موجب حفظ قدرت و صلابت نظام و انقلاب می شود، افزود: باید در انتخابات افرادی را برگزینیم که مدافع حقیقی انقلاب و پشتیبانی ولایت فقیه باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha