سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
آیت الله العظمی مکارم / درس خارج

حضرت آیت الله مکارم شیرازی با دعوت مجدد برای شرکت در راهپیمایی 22بهمن گفتند: دشمنان در این روزها به دنبال سنجش افکار عمومی هستند تا با عیار خود، حامیان انقلاب را بسنجند و به همین دلیل شرکت در این راهپیمایی از اهمیت خاصی برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، این مرجع تقلید امروز در درس خارج فقه خود با اشاره به اهمیت راهپیمایی 22بهمن گفتند: 35سال از انقلاب اسلامی می گذرد و این انقلاب پس از گذر از طوفان های سهمگین به اینجا رسیده  است.

ایشان افزودند: دشمنان در این 35سال از هیچ اقدام خصمانه ای علیه مردم و انقلاب فروگذار نکردند  از آن جمله می توان به جنگ تحمیلی 8ساله اشاره کرد.

این مرجع تقلید، تحریم اقتصادی، جنگ روانی، محاصره همه جانبه ، اسلام هراسی، شیعه هراسی و... از جمله  اقدامات دشمن با ابزارهای غول آسای رسانه ای علیه کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمردند و افزودند: همه تلاش بیگانگان بر این امر استوار است که ضمن دلسرد کردن مردم، به دنیا اعلام کنند ایرانی ها  به واسطه این فشارها از انقلاب خود خسته شده اند.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی خاطر نشان کردند: این روزهای بزرگ صحنه تبلور و عینیت یافتن وفاداری و حمایت مردم از نظام است؛ زیرا دشمنان در این روزها به دنبال سنجش عمومی هستند تا به عیار خود حامیان انقلاب را بسنجند و به همین دلیل شرکت در این راهپیمایی از اهمیت خاصی برخوردار است.

معظم له یادآور شدند: دشمنان اسلام و انقلاب با تمام توان سعی کرده اند آثار انقلاب اسلامی در جهان را از بین ببرند و آنها به قصد ساقط کردن حکومت شیعی در عراق، علیه  مقاومت در سوریه و حزب الله لبنان وارد عمل شده اند و سعی دارند با  خلع سلاح حزب الله و ساقط کردن حکومت سوریه نقشه های استکباری خودر ا تثبیت کنند.

این مرجع تقلید تصریح کردند: به حول و قوه الهی این نظام توانست به خاطر راه حق خود، حکومت شیعی عراق را احیا کند و حزب الله و غزه را مقاوم تر کرده و هم کاری کرد که دشمنان امروز بگویند حکومت سوریه قابل تغیر نیست و باید با آن کنار آمد.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی اتفاقات یمن را برای دشمنان فاجعه دانستند و گفتند:  فاجعه بزرگتر برای آنها یمن بود که برخلاف تمام تصورات، خواب را برآنها حرام کرده است و به همین دلیل است که عنوان می کنیم این سخنان را دست کم نگیریم و با قدر ت حمایت خود را از نظام اسلامی و مکتب تشیع اعلام کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha