یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت‌الله شبستری

حوزه/ مطالب بسیار مهم و تاریخی حضرتعالی پیرامون اقتصاد و راه حل برون رفت از مشکلات اقتصادی و مقابله با تهدید های استکبار جهانی و سایر مسائل مطروحه از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، آیت الله مجتهد شبستری، به دنبال دیدار جمعی از مردم استان آذربایجان شرقی با مقام معظم رهبری که همه ساله در سالگرد 29بهمن سال56 صورت می گیرد، با ارسال نامه ای به رهبر معظم انقلاب، از رهنمودهای حکیمانه ایشان تقدیر و تشکر کرد.

 متن نامه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر مبارک رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی)

سلام علیکم؛

بعد از حمد و سپاس به درگاه الهی که به ما نعمت عظمای جمهوری اسلامی و موهبت بی بدیل ولایت فقیه را ارزانی فرمود.

از مراحم حضرتعالی که همه ساله در سالگرد قیام مردم تبریز در 29بهمن سال 56،  اجازه شرفیابی و تجدید میثاق جمعی از مردم آذربایجان شرقی و بهره مندی از افاضات را صادر می فرمایید، از طرف خود و مردم ولایتمدار آذربایجان سپاسگزاری می نمایم.

مطالب بسیار مهم و تاریخی حضرتعالی پیرامون اقتصاد و راه حل برون رفت از مشکلات اقتصادی ومقابله با تهدید های استکبار جهانی و سایر مسائل مطروحه از اهمیت فوق العاده ای برخوردار بود. امید است این رهنمود ها و فرمایشات گهربار نصب العین مسئولین محترم اجرائی و مورد توجه قاطبه ملت عزیز به ویژه مردم شریف این استان قرار گیرد.

از اظهار لطف و عنایات جنابعالی نسبت به عموم اهالی غیور آذربایجان علی الخصوص تبریز که موجب دلگرمی مردم و جاری شدن خون جدید در رگ های امت انقلابی و بصیر این دیار گردید، اینک به نمایندگی از آنان سپاسگزاری می نمایم و از اینکه بزرگواری و مراحم  جنابعالی، این کمترین را نیز شامل گردید و حقیر نا قابل را مورد تفقد و مرحمت ویژه قرار دادید، تشکر می نمایم.

دوام سایه مبارک حضرتعالی بر سر مسلمین جهان همواره مورد مسئلت از درگاه حضرت احدیت می باشد.

با تقدیم و احترامات فائقه

ارادتمند محسن مجتهد شبستری                    

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha