شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
پاسخ به شبهات

حوزه/ مدیر مرکز تخصصی کلام حوزه علمیه قزوین، گفت: حوزه قزوین مجوز رشته های تخصصی دیگری همچون تبلیغ، اقتصاد و فلسفه را هم کسب کرده و تلاش داریم تا این مرکز تبدیل به موسسه گردد.

حجت الاسلام غلام علی فلاح در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، گفت: مرکز تخصصی کلام از سال 1392 دایر شده و در این سال، با برگزاری آزمون ورودی  و انجام مصاحبه شفاهی، تعداد 24 نفر از طلاب سطوح عالی حوزه استان در این مرکز مشغول به تحصیل شدند.

وی افزود: دانش پژوهان  این مرکز در کنار دروس سطوح عالی حوزه، واحدها و مباحث ویژه کلام جدید را هم فرا می گیرند و بعد از پایان تحصیل، مدرک سطح 3 رشته کلام را دریافت می کنند.

حجت الاسلام فلاح با اشاره به ضرورت تشکیل این مرکز، گفت: بخش وسیعی از شبهاتی که امروزه در جامعه مطرح می شود، شبهات اعتقادی وکلامی است و شاید افرادی که دروس عمومی حوزوی را گذرانده باشند نتوانند به آنها پاسخ دهند و لازم است افراد متخصص در مباحث کلامی به این شبهات پاسخ دهند، براین اساس با توجه به ظرفیت های موجود، مرکز تخصصی کلام در استان قزوین تاسیس شد.

مدیر مرکز تخصصی کلام حوزه علمیه قزوین بیان کرد: حوزه قزوین مجوز دایر کردن رشته های تخصصی دیگری همچون تبلیغ، اقتصاد و فلسفه را هم کسب کرده و تلاش می کنیم تا با فعال کردن معاونت های مختلف، این مرکز تبدیل به موسسه گردد.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha