دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
باریک بین قزوین

حوزه/ امام جمعه موقت قزوین گفت: امروز حضور مردم در صحنه های مختلف کشور باعث شکست دشمن وموفقیت نظام اسلامی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام محمد حسن باریک بین، در دیدار با اعضای ستاد گرامی داشت دهه فجر استان قزوین ضمن قدردانی از دست اندرکان برگزاری گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان بیان کرد: خوشبختانه همه مدیران دستگاهای اجرایی استان در برگزاری برنامه های امسال تلاش خوبی داشتند ولی باید نقاط ضعف برطرف شده و نقط قوت را تقویت نماییم.

وی افزود: آنچه که در راهپیمایی 22 بهمن امسال بسیار مشهود و قابل توجه است، حضور پرشور و نشاط مردم ولایتمدار استان قزوین در این حضور باشکوه بود که جای قدردانی است.

امام جمعه موقت قزوین ادامه داد: مسئولین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید در برگزاری راهپیمایی 22 بهمن برنامه های بیشتری در مسیر راهپیمایی برای مردم به خصوص نسل نوجوان وجوان ما بیاندیشند.

حجت الاسلام باریک بین با تاکید بر اینکه فرهنگ شعار در ایران فرهنگ متعالی بوده عنوان کرد: در راهپیمایی امسال آن چیزی که برای مردم در مسیر مشخص نبود، شعارهایی بود که متاسفانه هماهنگ با مراسم نبود و چه خوب است که شعارهای متناسب با راهپیمایی سر داده شود.

وی ادامه داد: دشمنان تمام تلاش خود را کردند تا امسال این مراسم به خوبی برگزار نشود ولی ملت ایران نشان دادند که همیشه و در تمام صحنه های انقلاب حضوری گسترده و با نشاط خواهند داشت.

حجت الاسلام علی قابل، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در این مراسم، ضمن ارائه گزارشی از برنامه های دهه فجر در استان گفت: امسال 22 کمیته در رابطه با برگزاری برنامه های دهه مبارکه فجر در استان تشکیل شده که در روستا هها 70 برنامه اجرایی شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی امسال نیز در رابطه با برنامه های این دهه تلاش خوبی از خود نشان داد و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان نیز همکاری خوبی با این مجموعه داشتند که جای تشکر و قدرانی است.

ابوالفضل معصومی فر، مدیر کل صدا سیمای مرکز قزوین هم در رابطه با انعکاس مطلوب راهپیمایی 22 بهمن در استان اظهار کرد: حضور گسترده و باشکوه مردم استان در راهپیمایی 22 بهمن در خیابان شهدا جلوه خوبی و با نشاطی داشت که جای قدردانی است.

این مسئول تصریح کرد: امسال در 100 نقطه استان مراسم راهپیمایی 22 بهمن برگزار شد که تمام این تصاویر از صدا و سیمای مرکز قزوین پخش شد.

مهدی احمدی مدیر کل ارشاد اسلامی استان  قزوین گفت: برگزاری نمایشگاه کتاب، دیدار با خانواده های شهدا، برگزاری مجالس خاطره گویی زندانیان سیاسی قبل از انقلاب، برگزاری نمایشگاه عکس، اجرای نمایش هایی با موضوع انقلاب، حضور در مراسم نماز جمعه از برنامه ها ی برگزار شده درایام دهه مبارکه فجر در این اداره کل بوده است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha