دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 345555
۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۱
7

حوزه/ دومین همایش تجلیل از همسران و فرزندان ممتاز تحصیلی روحانیون استان قزوین، با حضور جمعی از مسئولین و خانواده های طلاب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، این همایش با حضور آیت الله علمی محمدی تاکندی، استاد حوزه علمیه قزوین، حجت الاسلام محمد توسلی نژاد، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان، حجت الاسلام علی نامنی کارشناس فرهنگی مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور و جمعی از مسئولین و خانواده طلاب قزوین در سالن اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد.

در ابتدای این همایش حجت الاسلام توسلی نژاد گفت: تجلیل از خانواده و فرزندان طلاب از جمله برنامه های فرهنگی مرکز خدمات حوزه های علمیه است که خوشبختانه دارای اثرگذاری هم بوده و از سال گذشته تا به امروز شاهد افزایش دو برابری جمعیت ممتازین خانواده های طلاب و روحانیون قزوین هستیم.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه قزوین با اشاره به تعداد ممتازین تحصیلی خانواده های طلاب و روحانیون قزوین، ادامه داد: در این همایش از 108 فرزند روحانی و ممتاز تحصیلی تجلیل خواهد شد که این رقم نسبت به تعداد روحانیون استان، رقم بالایی است و امیدواریم که روز به روز شاهد افزایش این تعداد باشیم.

آیت الله علی محمدی تاکندی نیز با ذکر این نکته که فرزندان طلاب و روحانیون باید از هر لحاظ نمونه و ممتاز باشند، بیان کرد: خانواده ها و فرزندان طلاب و روحانیون باید با توجه به کارکرد و وظیفه این قشر در جامعه، از همه لحاظ نمونه، ممتاز و الگوی یک مجموعه موفق و دارای علم و فضیلت باشند.

حجت الاسلام نامنی نیز در این همایش بیان کرد: اولویت اول فعالیت های فرهنگی مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور، خانواده ها، همسران و فرزندان طلاب و روحانیون است که متناسب با این دیدگاه، برنامه های متفاوتی در بخش های فرهنگی، آموزشی و خدماتی ارائه می شود.

کارشناس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور ادامه داد: همایش تجلیل از همسران و فرزندان ممتاز تحصیلی روحانیون از جمله برنامه هایی که هر ساله توسط مراکز استانی برنامه ریزی و برگزار می گردد.

برپایه این گزارش، در این همایش از ممتازین خانواده طلاب و روحانیون قزوین، با اهدای بسته فرهنگی، لوح تقدیر و جوایز نقدی تجلیل شد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • کریمی IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
    0 0
    خیلی متشکریم اجرتون با امام حسین ع