جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 345643
۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۲
ی

حوزه /مراسم تکریم و معارفه معاونین جدید آموزشی، پژوهشی و ارتباطات و امورحوزه های علمیه خواهران ظهر امروز با حضور مدیران ستادی و اساتید برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، به دنبال تشکیلات و ساختار جدید، شورای سیاستگذاری در تغییرات جدید اداری مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، محمود خالقی به عنوان معاون جدید آموزشی و حجج الاسلام و المسلمین علی اکبر حصاری به عنوان معاون پژوهشی و ابراهیمیان که پیش از این معاون امورشهرستان ها بود  به عنوان معاون ارتباطات و امور حوزه های علمیه خواهران معرفی شدند.

این مراسم که در اردوگاه حضرت فاطمه الزهرا علیها السلام قم برپا شد، حجت الاسلام والمسلمین  جمشیدی مدیر حوزه های علمیه خواهران و معاونین جدید و قدیم به ایراد سخن پرداختند.

این گزارش می افزاید: پیش از این محمود خالقی  به عنوان معاون پژوهش حوزه های علمیه خواهران فعالیت داشت که در تغییرات جدید جایگزین حجت الاسلام سید مهدی حسینی معاون سابق آموزشی گردید و وی  به عنوان مشاورعالی مدیر حوزه های علمیه خواهران تعیین و معرفی شد.

همچنین حجت الاسلام علی اکبر حصاری نیز پیش از این به عنوان قائم مقام معاون پژوهشی فعالیت داشت که در ساختار جدید به عنوان معاون پژوهشی مدارس علمیه خواهران معرفی شد.

انتهای پیام   313/17

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha