جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام رسولی محلاتی

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن کشور با تاکید بر جایگاه اخلاق در اسلام گفت: امروز باید اخلاق اسلامی در جامعه نهادینه شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گیلان، حجت الاسلام و المسلمین سیدهاشم رسولی‌محلاتی، امروز در سومین دوره جشنواره شیوه‌های نوین تدریس معارف دین که در مجتمع فرهنگی‌رفاهی شهید مطهری شهر انزلی برگزار شد، به شیوه تعلیم و تربیت اشاره و اظهار داشت: امروز باید از سیره و شیوه عملی ائمه (ع) در شیوه‌های نوین معارف دین استفاده شود.

وی یکی از اسوه‌های بزرگ انبیای الهی را پیامبر (ص) دانست و افزود: پیامبر (ص) با عمل خود معارف دین را ترویج کردند و موفقیت در کار مربوط به عمل می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن کشور با بیان اینکه مردم به عمل ما نگاه می‌کنند و از آن الگو می‌گیرند، تصریح کرد: زندگی ما، شیوه‌های حرف زدن، لباس و ... باید به گونه‌ای باشد که مردم از آن الگو گیرند.

حجت الاسلام و المسلمین رسولی‌محلاتی، کتاب‌های شهید مطهری(ره) را علمی و مؤثر خواند و گفت: کتاب این شهید بزرگوار برای همه مفید است، چرا که  شهید مطهری(ره) در کتاب‌های خود الگوی اسلامی و سیره عملی را برای الگوگیری انسان ارائه کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن کشور با بیان اینکه  امروز باید اخلاق اسلامی در جامعه نهادینه شود، ادامه داد: در جذب مسلمانان و مردم ساده‌زیستی مهم است، امام راحل در این زمینه چهره‌ای استثنائی بود که باید الگوی همگان شود.

گفتنی است: سومین جشنواره سراسری شیوه‌های نوین تدریس معارف دین با حضور علما و بزرگان حوزه دین 16 و 17 اسفند ماه جاری در مجتمع فرهنگی و رفاهی شهید مطهری(ره) بندر انزلی در حال برگزاری است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha