پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024

آيت الله محسن مجتهدشبستری گفت: محبت و اخلاق اسلامی با ارباب رجوع در نظام مردم سالاری دينی از وظايف كاركنان دولت در ارتباط با مردم است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، نماينده ولی فقيه در آذربايجان شرقی  در دیدار كاركنان بسيجی استان آذربایجان شرقی تاكيد كرد: وظيفه اصلی بسيج كارمندی، امر به معروف و نهی از منكر و همچنين اجرای دقيق قانون در ادارات است.

وی افزود: تاكيد بر رعايت حجاب و اجرای فريضه امر به معروف و نهی از منكر در ادارات يک وظيفه شرعی و همگانی است و در اين ميان نقش بسيجيان بيشتر نمود پيدا می كند.

آيت الله مجتهدشبستری ادامه داد: خود رأی بودن و كاركرد استبدادی در ادارات دولتی جايی ندارد و بايد صبغه مردمی ادارات و مردم سالاری دينی نظام حفظ شود.

وی با بيان اينكه برای حفظ ارزش های اسلامی و حجاب و ارزش های انقلاب هزاران شهيد تقديم انقلاب شده است، خاطرنشان كرد: تذكر لسانی به كسانی كه ارزش های اسلامی را رعايت نمی كنند لازم و ضروری و حفظ خون شهداست.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در ادامه بر ضرورت تکریم ارباب رجوع در ادارات تاکید کرد و گفت: در نظام مردم سالاری دينی محبت و اخلاق اسلامی با ارباب رجوع از وظايف كاركنان دولت در ارتباط با مردم است و در اين خصوص نقش و جايگاه بسيج بسيار مهم است.

امام جمعه تبریز همچنین گفت: مردم از مسئولان و به كسانی كه رأی داده اند مطالباتی دارند، بايد به اين مطالبات پاسخ مناسبی داده شود تا رضايت مردم و خداوند حاصل شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha