شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
قران

طلبه حافظ قرآن و نفر دوم مسابقات کشوری گفت: برترین اثرحفظ قرآن، ساماندهی نظام ذهنی و اعتقادی حافظ قرآن و نگاه به تمام سطوح هستی از دیدگاه خالق یکتاست که منجر به اصلاح رفتارها می گردد.

محمد خاکپور، نفر دوم مسابقات كشوري حفظ كل قرآن در گفتگو با خبرگزاري«حوزه» در مشهد، با اشاره این که به فراگیری آموزش قرآن در جوار مضجع منور و ملكوتي حضرت ثامن الحجج علي بن موسي الرضا(ع) آغازي با شكوه براي من بود، ابراز داشت: انتظار مي‌رود كه متولیان مسائل فرهنگی کشور از جمله حوزه علمیه خراسان با برگزاري کارگاه های تخصصی، به تبيين ضرورت و اثرات حفظ قرآن بپردازند.

وي با اشاره به اين كه حوزه علميه خراسان در امور قرآني در سال هاي اخير رشد خوبي داشته است، افزود: بررسی راهکارهای لازم جهت آموزش و کاربردی سازی حفظ قرآن در بین حافظان قرآن كريم بسيار مهم است.

 این طلبه حافظ قرآن ادامه داد: تربیت مربیان و اساتید برجسته، تشکیل مرکز تخصصی حفظ و اختصاص بودجه لازم، از ديگر كارهايي است كه در زمينه حفظ قرآن داراي اهميت است.

نفر دوم مسابقات كشوري حفظ كل قرآن با اشاره به برکات انس با قرآن، تاكيد كرد: برترین اثرحفظ قرآن، ساماندهی نظام ذهنی و اعتقادی حافظ قرآن و نگاه به تمام سطوح هستی از دیدگاه خالق یکتاست که منجر به اصلاح رفتارها می گردد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha