یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
حجت الاسلام عباس اسکندری مدیرکل تبلیغات اسلامی قم

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: والدین باید با بکارگیری شیوه‌های مناسب تربیتی، فرزندان را نمازخوان تربیت کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی حجت الاسلام والمسلمین عباس اسکندری در مراسم  جشن تکلیف فرزندان پرسنل اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم اظهار کرد: آیات و روایات زیادی به اقامه نماز به ویژه نماز اول وقت و جماعت تاکید دارند و آن طور که پیامبر عظیم الشان اسلام فرمودند، نماز پرچم اسلام است.

وی اقامه و احیای امر نماز را یکی از مهم‌ترین اهداف قیام اباعبدالله الحسین(ع) برشمرد و تاکید کرد: نشانه نماز درست این است که انسان را از کردار بد باز می‌دارد.

به گفته مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم، هویت اسلامی یک زندگی مومنانه، نماز است.

حجت‌الاسلام والمسلمین اسکندری با اشاره به سبک شمردن نماز در برخی خانواده‌ها، اظهار کرد: والدین باید با بکارگیری شیوه‌های مناسب تربیتی، فرزندان را نمازخوان تربیت کنند و البته خود آنها هم باید عامل به اقامه نماز اول وقت باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم تاکید کرده که ما ماموریت داریم برای ترویج فرهنگ نماز شکیبا باشیم، بنابراین صبر و شکیبایی در کنار تشویق فرزندان به اقامه نماز بهترین شیوه تربیتی است.

در پایان این مراسم از فرزندان پرسنل اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم که به سن تکلیف رسیده‌اند و نیز از تعدادی فعالان نماز این اداره کل قدردانی شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha