دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام حسن غزالی - اصفهان

حوزه/ به سبب ظلم وستم ‌هایی که به حضرت فاطمه زهرا(س) وارد شد، قبر ایشان مخفی مانده که این امر نشانه اعتراض و فریاد خاموش از طرف حضرت زهرا(س) می باشد.

حجت الاسلام حسن غزالی، استاد قرآن حوزه علمیه اصفهان، در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان با اشاره به ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهر(س)، اظهار داشت: خدای متعال در سوره مبارک جمعه می فرماید؛ زمانی که نماز را به جا آوردید در زمین منتشر شوید و از فضل خدا طلب کرده و سراغ کسب و کار روید و ذکر خدا را بسیار زیاد بیان کنید.

وی ادامه داد: امام صادق(ع) در خصوص ذکر خدای متعال می فرمایند منظور از ذکر کثیر تسبیحات مادر ما حضرت فاطمه زهر(س) است.

این مسئول مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان با اشاره به سوره کوثر، افزود: «منظور از کوثر خیر کثیری است که مصداق این کلمه حضرت زهرا(س) است».

حجت الاسلام غزالی به مظلومیت حضرت زهرا(س) اشاره کرد و گفت: شریف ترین دختر دنیا حضرت فاطمه زهرا(س) فرزند شریف ترین فرد دنیا حضرت محمد(ص) است.

وی تصریح کرد: به سبب ظلم وستم‌های بیشماری که به این حضرت وارد شد قبر ایشان مخفی مانده که این امر نشانه اعتراض و فریاد خاموش از طرف ایشان است.

مسئول واحد تهذیب حوزه علمیه اصفهان تاکید کرد: مخفی بودن قبر حضرت فاطمه زهرا(س) را می توان  یکی از بزرگترین واکنش ها و فریادهای سیاسی ایشان دانست که با ظرافت این خبر را به گوش شیعیان تا قیام قیامت می رسانند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha