سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
حجت الاسلام گلی معاون تهذیب حوزه علمیه ایلام

حوزه/ با توجه به اهتمام ویژه حوزه استان ایلام به اجرای برنامه های قرآنی شامل حفظ، ترجمه، مفاهیم و قرائت در مدارس استان، کمبود اساتید خبره و امکانات و اقلام مورد نیاز قرآنی، روند پیشرفت طلاب را کند می کند.

حجت الاسلام یونس گلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ایلام، با اشاره به برنامه های قرآنی حوزه علمیه استان، گفت: با توجه به اجرای برنامه های قرآنی در مدارس علمیه، معاونت تهذیب حوزه استان اقدام به تامین نیازهای مدارس به قلم قرآنی، کتاب، رحل و ... کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به اهتمام ویژه حوزه استان ایلام به اجرای برنامه های قرآنی شامل حفظ، ترجمه، مفاهیم و قرائت در مدارس استان، کمبود اساتید خبره و امکانات و اقلام مورد نیاز قرآنی، روند پیشرفت طلاب را کند می کند.

معاون تهذیب حوزه علمیه ایلام، برگزاری دوره های تربیت معلم قرآن با استفاده از اساتید برجسته را بسیار مهم دانست و افزود: برگزاری مسابقات قرآنی نیز می تواند انس با قرآن را در بین طلاب تقویت کند.

حجت الاسلام گلی در پایان توجه به برنامه های قرآنی، تربیت طلاب توانمند قرآنی و رفع مشکلات مدارس را از اولویت های حوزه استان ایلام در سال جدید اعلام کرد.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha