یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 347340
۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۳
حوزه فارس

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه نخبگان شماره یک شیراز از برگزاری اردوهای فرهنگی و تفریحی با هدف ایجاد نشادط و شادابی بیشتر در طلاب و اساتید خبر داد.

حجت الاسلام جوشن در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»در شیراز، با اشاره به ضرورت حفظ نشاط و شادابی طلاب، گفت: یکی از برنامه های مدرسه علمیه نخبگان شیراز برای ایجاد نشاط و شادابی بیشتر در طلاب و پر کردن اوقات فراغت آنان برگزاری، اردوهای فرهنگی و تفریحی است.

مدیر مدرسه علمیه نخبگان شماره یک شیراز، افزود: این مدرسه در طول سال تحصیلی، برنامه های اردویی ویژه اساتید، مسئولین مدرسه و طلاب را برگزار می کند.

وی، برگزاری اردوهای فرهنگی و تفریحی بهشت گمشده، سرآسیاب سیدان مرودشت، امامزاده سید حسین کازرون و آبشار مارگون را از جمله این اردوها اعلام کرد.

*مسابقات فوتسال طلاب

معاون امور واحدهای آموزشی حوزه علمیه استان فارس، از قهرمانی تیم مدرسه علمیه امام رضا(ع) شهرستان جهرم در جام فوتسال حوزه های استان خبر داد.

حجت الاسلام بهمن دهقان با اعلام این خبر گفت: اولین دوره مسابقات فوتسال مدارس علمیه فارس، به مناسبت گرامیداشت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای طلبه و روحانی، با شرکت 8 تیم از طلاب شهرهای شیراز، گراش، کازرون، فسا و جهرم، در سالن شهدای بسیج شیراز برگزار شد که با قهرمانی تیم مدرسه امام رضا(ع) شهرستان جهرم به پایان رسید.

برپایه این گزارش، به تمامی طلاب شرکت کننده در این مسابقات، جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha