جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
18

حوزه/ نام نویسی رشته های تخصصی در مقطع تحصیلات تکمیلی مرکز تخصصی آخوند خراسانی(ره) دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، تا اول اردیبهشت ماه سال جاری تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، نام نویسی پنج رشته تخصصی تفسیر و علوم قرآن، فقه مقارن، کلام مقارن، فلسفه و کلام اسلامی و علوم و معارف حدیث تا یکم اردیبهشت ماه 94 تمدید شده و طلاب می بایست جهت ثبت نام در آزمون به صورت اینترنتی از طریق شبکه معالم(maalem.ir) فرم ثبت‌نام را تکمیل و اولویت رشته تحصیلی خود را تعیین کنند.

بر اساس این گزارش، سوابق موفق تحصیلی در‌ حوزه علمیه، حداقل اتمام سطح دو، داشتن پرونده رسمی تحصیلی (یا انتقالی) در مرکز مدیریت حوز علمیه خراسان و قبولی در آزمون و مصاحبه علمی ورودی از شرایط حضور این رشته های تخصصی اعلام شده است.

مدت تحصیل در هر یک از پنج رشته، سه سال با احتساب پایان‌نامه است و دانش‌پژوهان پذیرفته‌شده، مجاز به تحصیل هم‌زمان در سایر مراکز آموزشی حوزوی و دانشگاهی نیستند.

این گزارش حاکیست؛ دروس اصول فقه تخصصی و فقه تخصصی (کفایه و مکاسب) به علاوه یکی از دروس تخصصی هر رشته، پیش از ظهر هر روز برگزار شده و سایر دروس رشته، بعدازظهرها ارائه می‌شود.

لازم به ذکر است : آزمون ورودی پنج‌شنبه 10 اردیبهشت 1394، ساعت 16 برگزار خواهد شد

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha