سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
الدیهی

حوزه/ از آغاز سال 2015 معارضان بحرینی بیش از 81 بار درخواست مجوز تظاهرات کرده اند که نظام بحرین با تمام این درخواست ها مخالفت کرده در صورتی که اگر مجوز تظاهرات صادر شود، صدها هزار بحرینی به خیابان ها  می آیند

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، شیخ حسین الدیهی جانشین دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین تاکید کرد که هیچ کس نمی تواند جلوی مردم بحرین را بگیرد و مانع مطالبات حقوقی و قانونی آنها بشود.

وی تاکید کرد که ملت بحرین همچنان تا رسیدن به آزادی و دموکراسی و برابری و عدات به جنبش مردمی خود ادامه خواهند داد و در ادامه اقدام نظام در حمله به تعدادی از شهروندان و بازداشت آنها را به جرم مشارکت در تظاهرات محکوم کرد.

شیخ الدیهی در صفحه خود در فضای مجازی گفت: تظاهرات همچنان در بحرین ممنوع است، اما اگر به مردم مجوز تظاهرات داده شود بیش از 80 درصد مردم به خیابان ها می آیند و خواستار حقوق سیاسی و معیشتی و انسانی خود می شوند اما متاسفانه در بحرین آزادی بیان و حق تظاهرات وجود ندارد.

جانشین دبیرکل الوفاق بحرین گفت: از آغاز سال 2015 معارضان بحرینی بیش از 81 بار درخواست مجوز تظاهرات کرده اند که نظام با تمام این درخواست ها مخالفت کرده در صورتی که اگر مجوز تظاهرات صادر شود، صدها هزار بحرینی به خیابان ها  می آیند چون معارضان تا کنون تظاهرات 350 هزار نفری هم به راه انداخته اند و اگر مردم آزاد بودند، تعداد جمعیت تظاهرات کننده بیشتر خواهد بود، اما نظام با قدرت تمام جلوی آن را می گیرد.

وی تاکید کرد که تظاهرات یک ابزار مسالمت آمیز برای بیان اعتراض مردم است و انتظار ما این است که به مردم اجازه برپایی انتخابات داده شود و به خواسته های آنها توجه شود تا اصلا نیازی به تظاهرات نباشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha