جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مهندس مرواید

حوزه/ استاندار ایلام، تقویت و توسعه حوزه های علمیه را لازمه ترویج فراگیر مکتب اهل بیت(ع) خواند و بر معرفی علما و بزرگان به دنیا تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ایلام، مهندس مروارید، امروز در مراسم کلنگ زنی مدرسه علمیه جامع برادران ایلام، با اشاره به ضرورت توسعه و تقویت حوزه های علمیه، گفت: تقویت و رشد حوزه ها به ترویج بیش از پیش مکتب اهل بیت(ع) می انجامد.

وی با بیان این که استان ایلام دارای علمای بزرگ و ظرفیت های بسیار خوب و بالایی است، افزود: باید عالمان بزرگ این استان را به دنیا معرفی کنیم.

استاندار ایلام ادامه داد: علمای بلاد در طول تاریخ علاوه بر عمل به رسالت الهی خود، توانسته اند توجه بسیاری از بزرگان و مردم را منطقه خود جلب نمایند و انشاء الله ما هم با ساخت مدارس علمیه بتوانیم در آیند، از حضور بزرگان و علماء در این استان بهره مند شویم؛ البته این امر تنها با کار و تلاش در راستای تقویت حوزه های استان به ویژه ساخت مدرسه جامع محقق می شود.

مروارید در پایان با تقدیر از نماینده ولی فقیه در استان ایلام، مدیر حوزه و علما و روحانیت استان، بر آمادگی خود و مجموعه مدیریتی استان را برای کمک به تسریع در ساخت مدرسه علمیه جامع اعلام کرد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha