دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تقوی - شورای سیاستگذاری ائمه جمعه

حوزه/ رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: امروز هر چه حلقه‌های تحریم تنگ‌تر شود، باز هم ایستاده‌ایم و مقاومت خواهیم کرد و به نظر می‌رسد تنها راه مقابله با این تحریم‌ها، مقاومت و اتکا بر توان داخلی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت‌الاسلام‌والمسلمين تقوي، امروز در دیدار علما، روحانیون و طلاب ییزد با آیت الله العظمی نوری همدانی، با بیان این که باید از فرصت و موقعیت به دست آمده بهترین استفاده را کرد، اظهار داشت: حضرت آیت‌الله نوری‌همدانی در کلاس درسشان همواره درس را با بصیرت‌افزایی به شاگردان می آموزند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه افزود: حلقه درس معظم له در دوران طاغوت نیز روشنگر و توأم با اندیشه‌های امام خمینی (ره) بود و ایشان در جام و جان جامعه، مقاومت می‌ریختند.

وي ادامه داد: امروز در جای جای دنیا، فکر اسلامی و انقلابی امام خمینی (ره) را می‌بینیم، همانطور که در مقابله با داعشی‌ها و وهابی‌ها، مردم با روحانیت پیوند خوردند و روح جدیدی در خود احساس کردند که از مکتب اهل بیت (ع) و عاشورا برخاسته است.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی با بیان اینکه ما انقلاب و دفاع مقدس را نیز با همین روحیه گذرانده‌ایم، افزود: امروز هر چه حلقه‌های تحریم تنگ‌تر شود، باز هم ایستاده‌ایم و مقاومت خواهیم کرد و به نظر می‌رسد تنها راه مقابله با این تحریم‌ها، مقاومت و اتکا بر توان داخلی است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه تصریح کرد: باید به شرایطی برسیم که با اتکای کامل به داخل، چشم به آمریکا و اروپا نداشته باشیم و مقام معظم رهبری نیز از امت اسلامی همین موضوع را می‌خواهند.

وی خاطر نشان کرد: اگر ما از همه توانمندی‌های خود استفاده کنیم، حتی اگر همه تحریم‌ها را علیه ما اجرا کنند و یا حتی اگر ما را محاصره کنند، به مشکل نخواهیم خورد.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی در پایان تاکید کرد: مراجع عالیقدر سرمایه‌های بسیار عظیمی هستند که هیچ چیز جای آنها را پر نمی‌کند و باید قدردان آنها باشیم.

برپایه این گزارش، در این مراسم علاوه بر عمامه گذاری جمعی از طلاب، 20 نفر حوزویان برگزیده یزد به نمایندگی از 128 نفر برگزیده حوزه علمیه استان یزد مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha