دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
1

حوزه/ نماینده ولی فقیه در قزوین با اشاره به نقش رسانه ملی در بالا بردن سطح فکری و فرهنگی مردم، تصریح کرد: رسانه ملی به تقویت همدلی مردم و دولت کمک کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در دیدار با مدیرکل صدا وسیمای مرکز قزوین با اشاره به نامگذاری امسال به نام "دولت و ملت، همدلی و هم زبانی"، گفت: همگان باید منویات رهبرمعظم انقلاب را نصب العین خود قرار دهند.

وی با تاکید بر این که باید موضوع همدلی دولت و ملت مورد توجه بیشتری قرار گیرد، افزود: همه مردم و مسئولین باید همدل باشند، چرا که اگر اصول و مبانی را جدی بگیریم، همدلی نیز به وجود می آید.

نماینده ولی فقیه در قزوین با اشاره به نقش رسانه ملی در بالا بردن سطح فکری و فرهنگی مردم، تصریح کرد: برنامه سازان صدا و سیما باید به مبانی اسلامی و محتوای دینی و قرآنی برنامه ها توجه داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با اشاره به لزوم انس با قرآن، بیان داشت: اگر مردم به آیات نورانی قرآن توجه کرده و با آن انس بگیرند، بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

امام جمعه قزوین در پایان گفت: برنامه های صدا وسیما خوشبختانه با تلاشی که مدیران ودست اندرکاران این رسانه انجام می دهند، خوب وارزشمند بوده، ولی نباید به همین مقدار اکتفا گردد.

معصومی فر، مدیر کل صدا و سیمای مرکز قزوین نیز در این دیدار با  ارائه گزارشی از برنامه های شبکه استانی در سال گذشته و ایام تعطیلات نوروز، گفت: خوشبختانه در سال گذشته برنامه های فاخرو فیلم های مستند از شخصیت ها علمای مطرح، از سیمای مرکز قزوین پخش و مورد استقبال قرار گرفت.

وی همچنین خواستار همکاری مشترک حوزه علمیه و صدا و سیمای استان شد و افزود: در تولید برنامه ها به مبانی دینی توجه ویژه ای می شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha