جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
1

حوزه/ امام جمعه قزوین با تاکید بر نقش تربیتی بانوان در جامعه گفت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، بانوان در تمام عرصه های نظام حضوری مؤثر و تاثیرگذاری دارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در دیدار با جمعی از بانوان شاغل در دستگاهای اجرایی قزوین، ضمن تسلیت ایام شهادت فاطمه زهرا (س) حضور بانوان در عرصه‌های مختلف این نظام مقدس جمهوری اسلامی را  اثرگذار دانست و گفت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، بانوان در تمام عرصه های نظام حضوری مؤثر و تأثیرگذاری داشتند.

وی تصریح کرد: نماز جمعه قلب تپنده هر شهر و استانی بوده و نباید اجازه دهیم که حضور آحاد مردم در نماز جمعه کمرنگ شده؛ لذا با تشکیل اتاق فکر توسط شما بانوان فرهیخته فرهنگی و مشاورین در دستگاهای اجرایی می توان به این امر کمک شایانی نمود.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: در بیانات رهبری معظم انقلاب نیز توجه به امور بانوان تاکید فراوان شده که امیدواریم با همدلی، وحدت و همفکری بتوانیم مسایل خانواده و امور بانوان را در این استان برطرف نماییم.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی اظهار کرد: بانوان علاوه بر همفکری و مشورت با امام جمعه می‌توانید در بیان مشکلات گوناگون و در تمام عرصه‌ها ونقد کردن خطبه های نماز جمعه، ما را همراهی نمایید.

امام جمعه قزوین، یاد و خاطره همه علمای استان قزوین را گرامی داشت و از نقش مهم و تاثیر گزار آیت الله باریک بین و مرحوم آیت الله شالی در احیای مدارس حوزه علمیه قدردانی نمود و گفت: باید از تجارب گذشته دیگران در پیشرفت و ارتقای این استان گام‌های خوبی برداشته شود.

در ادامه خانم طاهره بیگم سیدی مشاور استاندار قزوین در امور بانوان ضمن تبریک این انتصاب شایسته از سوی رهبر معظم انقلاب از خدمات خالصانه و مجاهدانه حضرت آیت الله باریک بین در این استان قدردانی نمود.

خانم سیدی تصریح کرد: حمایت و پشتیبانی قاطعانه خود را از شما استاد اخلاق و تفسیر قرآن کریم به عنوان سنگر امامت نماز جمعه اعلام می‌داریم.

مدیر کل امور بانوان استانداری ادامه داد: امروز در حوزه خانواده مسایل و مشکلاتی وجود داشته که امیدواریم با نگاه شما که شخصیت فرهنگی هستید، بتوانیم در این حوزه نیز فعالیت و مشکلات را بر طرف نماییم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha