پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
44

حوزه/ رئیس سازمان تبلیغات اسلامی همچنین روحانیت را حافظ دیانت مردم دانسته و گفت: مردم دین خود را با بودجه‌های دولتی حفظ نکرده اند، بلکه توسط روحانیت مساجد،حلقه‌های مذهبی و قرآنی و ... حفظ کرده اند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی، پیش از ظهر امروز در آیین اختتامیه طرح مدیریت جهادی معاونان فرهنگی سازمان تبلیغات و بررسی عملکرد دبیرخانه مدیریت جهادی، در مجتمع ولایت مشهد، سهم مدیریت جهادی را در اقتدار نظام بسیار برجسته دانست و تاکید کرد: فرمان مقام معظم رهبری یک ساله نبوده ومدیریت جهادی باید ادامه پیدا کند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی  تصریح کرد: حرکت میلیونی اربعین نشان داد که اگر مردم حرکت جهادی داشته باشند جهان را به فکر وا می‌دارد.

وی با اشاره به این که در حوزه فرهنگ جریان ایجاد شده انقلاب اسلامی توسط حضرت امام(ره) امروز در جهان نفوذ کرده و این همه بوق‌های تبلیغاتی مقابل آن شکل گرفته است، ابراز داشت: فرهنگ انقلاب اسلامی وقتی براساس تعریف مقام معظم رهبری حرکت کند تمام کشورهای سلطه‌گر با ما مقابله می‌کنند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی همچنین روحانیت را حافظ  دیانت مردم دانسته و افزود: مردم  دین خودشان را با بودجه‌های دولتی حفظ نکرده اند، بلکه در خانه‌ها، محله‌ها، مساجد و محافل و حلقه‌های مذهبی و قرآنی و توسط روحانیت و مراجع حفظ کردند.

حجت الاسلام والمسلمین خاموشی یادآور شد: بودجه‌ای که مردم برای دینشان هزینه می کنند، قابل مقایسه با کمک‌های دولتی نیست، این ظرفیت باید در بستر مردمی توسعه یابد.

وی در ادامه با بیان اینکه مقاومت ملت ایران دنیای استکبار را به زانو در آورده است، افزود:  بعضی از سناتورهای کج فهم آمریکا می‌گفتند که باید تاسیسات هسته‌ای ایران را بمباران کرد، اما گفتند مگر می‌شود فکر و مغز و دانش جوانان را بمباران کرد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: اگر خلوص نیت سردار مقدم ها نبود مگر می‌شد در صنایع موشکی اینقدر پیشرفت کرد، یا اگر شهیدان مدافع حرم نبودند امروز وضعیت سوریه این گونه نبود و اگر مقاومت و ایستادگی مردم ما نبود مگر در مذاکرات هسته‌ای به اینجا می‌رسیدیم؟

وی ادامه داد: امروز اگر عربستان با یمنی ها برخورد می کند به این دلیل است که آنها محب اهل بیت(ع) و انقلاب اسلامی و دلداده رهبر انقلاب اسلامی هستند و معتقدند که خط مقدم استقامت، مبارزه با اسرائیل است و باید با آمریکا به عنوان یک جنایتکار مبارزه کرد.

حجت الاسلام والمسلمین خاموشی به شعار سال نیز اشاره کرد و گفت: همه گروه‌های سیاسی و آحاد مردم مخاطب شعار سال مقام معظم رهبری هستند و باید وظیفه‌مند به این فرمایشات لبیک بگوییم تا بتوانیم کارنامه‌ای موفق داشته باشیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در پایان با اشاره به استقرار دبیرخانه مدیریت جهادی در اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم،ابراز داشت: قم مرکز تولید علم دینی و ترویج فقه اهل بیت(ع) است و نخبگان و اندیشمندان حاذق و تیزبینی در قم زیاد هستند و باید از این ظرفیت استفاده کرد.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha