جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دکتر عصام العماد

حوزه/ مستبصر و عالم بزرگ یمنی گفت: نهالی که عبدالعزیز در عربستان آبیاری کرد؛ امروز میوه هایی همچون وهابیت پلید، داعش جنایتکار و القاعده را به جهان اسلام تحمیل کرده است.

 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، دکتر عصام العماد درمراسم گرامیداشت شهدای یمن در مسجد اعظم قـم اظهارداشت:  نهالی که درگذشته توسط امام خمینی (ره)  کاشته شد امروز به شجره طیبه تبدیل  شده است.
این محقق و مولف جهان عرب تصریح کرد: نهالی که امام خمینی(ره) در سال 57 آبیاری کردند امروز به شجره طیبه ای در جهان اسلام تبدیل شده است و نهالی که عبدالعزیز آبیاری کرد امروز میوه هایی همچون وهابیت پلید، داعش جنایتکار و القاعده را به جهان اسلام تحمیل کرده است.
دکتر العماد تاکید کرد: شجره طیبه ای که امام(ره) خلق کردند در طول دوران با خون شهیدان گلگون کفنی همچون شهید همت ها، زین الدین ها، صیاد شیرازی ها، شهید نقویها، شهید مقنیه ها و شهدای انصارالله آبیاری و همیشه جاودان خواهد ماند.
این مستبصر یمنی با اشاره به خوی استکباری آل سعود گفت: آنچه امروز امت اسلام و جهان در حال مشاهده است، روح پلید و استکباری آل سعود در کشورهای یمن، سوریه، عراق است که با چراغ سبز آمریکا و رژیم صهیونیستی گله های آتش را بر روی مردم مسلمان بی دفاع یمن گشوده است.
وی افزود: همانطور که ولی امر مسلمین جهان فرمود، عربستان در یمن متحمل شکست سنگینی خواهد بود و این ظفر نزدیک است.
انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha