دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
کد خبر: 348213
۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹
سردار رمضان شریف

حوزه/ معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به سخنان روز گذشته نتانیاهو خطاب به آمریکایی ها و اروپاییان، گفت: این جمله نتانیاهو بسیار عجیب بود که گفت، هر روزی که می گذرد، موشک های ایران قدرتمندتر، با دقت بیشتر و با سرعت بیشتر تولید می شوند و تنها جمله ای که همیشه بر روی آن نوشته، این است که اسرائیل باید محو شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، سردار رمضان شریف پیش از ظهر امروز در همایش آموزشی دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی در اجرای اقتصاد مقاومتی در سالن همایش مدرسه دارالشفاء قم اظهار داشت: امروز افکار عمومی جهان اسلام انتظارات بالایی از روحانیت و حوزه علمیه قم که مهد مرجعیت تشیع است دارد.

وی ادامه داد: کانون توجهات دنیا همواره به سوی ایران است بوده که به جهت گفتمان امام راحل(ره) تحت عنوان گفتمان انقلاب اسلامی و عرضه آن به بشریت است.

*امروز ایران کانون تحولات در منطقه است

معاون روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز داشت: امروز هیچ تحول موثر و تعیین کننده ای در دنیا اتفاق نمی افتد؛ مگر اینکه بخشی از این اتفاق ها به کانون این تحول در جمهوری اسلامی برخواهد گشت.

سردار شریف با اشاره به سخنان سید حسن نصر الله و رهبر الحوثی های یمن، خاطرنشان ساخت: سخنان آنان تأیید می کند که نظریه گفتمان انقلاب اسلامی گوش های شنوایی را در دنیای امروز پیدا کرده است.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره مذاکرات هسته ای، تصریح کرد: جملات کلیدی  آیت الله العظمی خامنه ای در تفسیر حضور دست پاچه آنها در مذاکرات، نشان می دهد که کارکرد مدیریت جهادی در ایران و اداره آن توسط ایشان، علیرغم تمام مشکلات و نابسامانی ها مثبت بوده و در سرشاخه های علم به گونه ای عمل کردیم که می توانیم مقابل آنها بایستیم.

معاون روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مدیریت جهادی را مقابله با موانع دانست و گفت: این جانفشانی های شهدا، سازندگی های بعد از انقلاب و توانمندسازی های کشور بوده که امروز منطق الهام بخش انقلاب اسلامی مورد توجه آزادگان جهان قرار گرفته است.

سردار شریف اظهار داشت: این منطقی است که موانع را نشناخته و با اخلاص، علم، درایت، دانش، سخت کوشی، تحرک و مردم داری می تواند مشکلات را یکی پس از دیگری از پیش پای انقلاب و نظام بردارد.

*دشمنان با اصل گفتمان انقلاب اسلامی مشکل دارند

وی ابراز داشت: تمام مشکل آنها این است که گفتمان انقلاب اسلامی به عنوان اصل به مردم و منطقه عرضه شود.

معاون روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان ساخت: اگر امروز منطق سخنان امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری درجهان مورد توجه قرار گرفته، به جهت محتوای این پیام است که به قرآن و وحی الهی متصل است.

سردار شریف تصریح کرد: تفکر انقلاب اسلامی، تفکر قرآن و فرهنگ رسول اعظم(ص) و اهل بیت(ع) است.

وی با بیان این مطلب که امروز یکی از الگوهای الهام بخش دنیا، فرهنگ انقلاب اسلامی است، گفت: ما با بیش از 200 هزار شهید بزرگوار، این الگو را به دست آورده و به دنیا عرضه می کنیم.

معاون روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به جنایات آل سعود در یمن، اظهار داشت: این تجاوز، ظلمی شفاف و جنایتی آشکار است که ملتی مسلمان را بمباران کرده تا دست نشانده خود را حاکم بر مردم مظلوم آن کشور کنند.

سردار شریف ابراز داشت: گناه مردم یمن، تأسی به قرآن، احکام الهی و تلاش برای در دست گرفتن سرنوشت خود  است.

*ائتلاف رسانه ای دشمنان

وی خاطرنشان ساخت: امروز ائتلاف رسانه ای از سوی صهیونیست ها، اعراب و اروپاییان صورت گرفته تا مظلومیت مردم یمن به گوش جهانیان نرسد.

معاون روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: شک نکنید مردم مظلوم یمن که انسان های قانع، جنگجو و فهیمی هستند، با صبر، توکل و مدارا پیروز و تجاوزات سعودی ها همانند تجاوزات پیشین آنان، با شکست مواجه خواهد شد.

سردار شریف تصریح کرد: جهاد ایرانی، نرم افزار قدرتمندی است که در دستان مردم مظلوم سوریه، عراق و یمن قرار گرفته است.

وی با اشاره به سخنان روز گذشته نتانیاهو خطاب به آمریکایی ها و اروپائیان، اظهار داشت: این جمله نتانیاهو بسیار عجیب بود که گفت: هر روزی که می گذرد، موشک های ایران قدرتمندتر، با دقت بیشتر و با سرعت بیشتر تولید می شوند و تنها جمله ای که همیشه بر روی آن نوشته، این است که اسرائیل باید محو شود.

معاون روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  اظهار داشت: افکار عمومی ملت ها، قویترین سلاحی است که دولت های زورگو را به زیر خواهد کشید.

*حوزه محتوای گفتمان انقلاب اسلامی را به بشریت عرضه کرده است

سردار شریف در پایان ابراز داشت: حوزه علمیه قم، بنیان و محتوایی را به بشریت عرضه کرده است که محصول آن بیداری ملت هاست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha