یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نعمت الهی - قزوین

حوزه/ مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی قزوین با بیان اینکه دشمنان با اصل و کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دشمن هستند، گفت: مقابله با توطئه های دشمنان و اقتدار بین المللی نیازمند همدلی و همزبانی داخلی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در قزوین، حجت الاسلام علی نعمت الهی، امروز در همایش مبلغین استان قزوین که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد، بیان کرد: نامگذاری سال از طرف مقام معظم رهبری، بسیار هوشمندانه و ضرورتی بود که در دو بعد ملی و بین المللی در جامعه احساس می شد و این نامگذاری باعث می شود تا مردم و دولت هر چه بیشتر به هم نزدیک تر شوند.

وی افزود: دولت، به عنوان گسترده ترین دستگاه اجرایی کشور با شئون مختلف زندگی مردم سر وکار دارد و دشمن سعی می کند با شگردهای خاص خود بین نظام، دولت و ملت در ابعاد ملی فاصله بیندازد تا از این طریق بتواند به اهداف سیاسی خود دست پیدا کند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین ادامه داد: نامگذاری سال جدید از طرف مقام معظم رهبری ظرفیت های جدیدی را در راستای همکاری و هم گرایی دولت و ملت ایجاد کرد که باید از این فرصت به نحو مطلوب استفاده شود.

حجت الاسلام نعمت الهی با اشاره به نقش روحانیون و مبلغین در تحقق شعار سال، گفت: روحانیت  می تواند با تبیین ابعاد مختلف شعار سال، در تحقق آن اثرگذار باشد.

این مسئول فرهنگی با بیان این که اگر انتقاد بر مدار اعتدال و انصاف باشد، باعث بالندگی امور می شود، افزود: نقد و انتقاد موضوعی است که برای رشد و تعالی در نظر گرفته شده،  ولی اگر یک سویه و از روی غرض باشد، باعث تخریب می شود، اما اگر این موضوع دو سویه نگریسته شود باعث به وجود آمدن اعتماد بین مردم و دولت شده و بسیاری از مشکلات جامعه، دولت و مردم حل خواهد شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین عنوان کرد: دشمنان قسم خورده ای در بعد بین المللی داریم که با اصل و کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دشمن هستند و باید حواسمان را جمع کنیم تا از این موضوع آسیب نبینیم.

وی افزود: مقابله با توطئه های دشمنان نیازمند همدلی و همزبانی داخلی است و اگر صداهای متفاوتی از داخل جامعه بلند شود، در عملکرد بین المللی دچار مشکلاتی خواهیم شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha