چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
مجید منصوری بیدکانی

حوزه/ مجید منصوری بیدکانی نماینده مجلس با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری مبنای همدلی و همزبانی را رابطه درست و منطقی بین دولت و ملت تعیین کرده گفت: باید شرایط یکدیگر را درک کنیم .

نماینده لنجان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری «حوزه» گفت: متاسفانه دولت و ملت درک درستی از وضعیت همدیگر ندارند لذا، وقتی به درک درستی از وضعیت موجود نمی رسیم مجبوریم در رویاها سیر کنیم.

منصوری با تاکید بر اینکه دولت و ملت باید با هم همدل باشند افزود: اگر دولت در بخشی از اداره کشور مشکل دارد، بهتر است شرایط را به مردم بگوید، یا اگر در یک مورد توان لازم را به هر دلیل ندارد، با مردم در میالن بگذارند.

نماینده لنجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نباید مردم را ناامید کرد، گفت: دولت باید واقعیت ها را به مردم بگویید. در این صورت اگر مردم بدانند وضعیت اقتصادی کشور فلان عدد و تورم فلان رقم است، آنگاه آستانه تحمل خود را بالا برده و چنانچه نیاز باشد همکاری و همراهی می کنند.

*گزارش واقعی به مردم بدهیم

وی گفت: مثلا وقتی مردم گرانی را حس می کنند، نباید میزان تورم را با آمار و ارقام گوناگون بشنوند یا وقتی بیکاری را لمس می کنند، انتظار ندارند دولتمردان از کاهش میزان بیکاری یا رشد اشتغالزایی بگویند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر اینکه مردم نیز باید دولت را از خود بدانندخاطر نشان کرد: دولت انتظار ندارد مردم از فشار گروههای سیاسی یا کشورهای خارجی تاثیرپذیر باشند و حرفهای بیگانگان را بیشتر از حرفهای خدمتگزاران نظام باور کنند. همچنین دولت انتظار ندارد، درک مردم از شرایط کشور براساس آن‌چیزی باشد که از ماهواره ها می شنوند.

وی گفت: باید آنچه می گوییم با آنچه می نویسیم یکی باشد. قرار نیست حرفی را بگوییم و هنگامی که آن حرف نوشته شد، آنرا تکذیب کنیم. قرار نیست در جایی حرفی بزنیم که حتی خودمان توان شنیدن آنرا نداشته باشیم.

منصوری در تشریح همدلی و همزبانی گفت: مگر نه اینکه هنگام نماز خواندن در دل با خدا قرار هم‌کلامی را می گذاریم سپس با گفتن تکبیر، این همدلی را به زبان می آوریم. اگر قرار باشد نیت نماز نداشته باشیم، بی شک بر زبان آوردن تکبیر نتیجه بخش نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha