شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امر به معروف

حوزه/ مدیر حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها از برگزاری دوره آموزشی ضمن خدمت امر به معروف و نهی از منکر ویژه خادمان افتخاری آستان مقدس قم خبرداد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» به نقل از روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام حجت الاسلام علی اشرف عبدی با اعلام این خبر گفت: بر اساس اهمیت امر به معروف و نهی از منکر به عنوان واجب دینی و تأکید تولیت آستان مقدس در راستای احیا و نشر این مهم، دوره آموزشی ضمن خدمت خادمان افتخاری آقایان و بانوان در حرم مطهر برگزار می شود.

وی با اشاره به آغاز این دوره آموزشی از 15 فروردین ماه به مدت 10 جلسه با حضور اساتید برجسته حوزه و دانشگاه گفت: با همفکری و برگزاری نشست هایی با کارشناسان و سازمان های فعال در عرصه امر به معروف و نهی از منکر، جزوه ای  در سه سرفصل اصلی چرایی، احکام و آداب امر به معروف و نهی از منکر و آداب حرم تدوین شد.

مدیر حرم مطهر افزود: در این دوره حجج اسلام والمسلمین عبدی، محمد لو، ملکی، واشیان، موسی پور، یزدیان، فلاحی، فرزانه و اصفهانی ویژه برادران و خانم ها ایزدی، فخر روحانی، سادات حسینی، مروی، بیگی، مجیدی، واشیان و سایری ویژه خواهران به تدریس مباحث مربوطه می پردازند.

وی با اشاره به برگزاری روزانه 14 جلسه و جمعه ها 16 جلسه در حرم مطهر گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته هر هفته 100 ساعت کلاس آموزشی کارگاهی در حرم مطهر برگزار می شود.

حجت الاسلام عبدی شرکت خادمان افتخاری مدیریت حرم مطهر در این دوره آموزشی را اجباری عنوان کرد و گفت: در پایان دوره، به افراد گواهی پایان دوره آموزش امر به معروف و نهی از منکر اعطا می شود.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha